x1xJaCkLiN
Elsker forumet
Følte dere det hjalp noe ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JaCkLiN
Følte dere det hjalp noe ?
ORIGINAL: Mamman t Marius
Ja,det hjalp det!!![:D][:D]
Helt til jeg kom til sjukehuset og skulle føde...Da dreit de i fødebrevet mitt[:@][:'(][:(]
Helt til jeg kom til sjukehuset og skulle føde...Da dreit de i fødebrevet mitt[:@][:'(][:(]

ORIGINAL: elber13
Ja samme her!
Og de "tilbød" ks... men sånn egentlig presset de på for å få meg til å føde vaginalt.. "best for ditt og best for datt".. snill pike som jeg alltid har vært sa jeg javel da prøver jeg.. men lillegutt ordnet så det ble haste ks da. [:D][:D]
ORIGINAL: elber13
Ja samme her!
Og de "tilbød" ks... men sånn egentlig presset de på for å få meg til å føde vaginalt.. "best for ditt og best for datt".. snill pike som jeg alltid har vært sa jeg javel da prøver jeg.. men lillegutt ordnet så det ble haste ks da. [:D][:D]
Ja,de var "snille" da...[:'(]
Jeg var ikke redd for og føde jeg da,men det var ting i rundt fødselen jeg hadde angst for...Men jordmor som tok imot Marius ødla hele opplevelsen for meg![:(][:(]