noen som har vært på vekstestimering/ul rundt uke 27-28?

ORIGINAL: Hanu1

Jeg var på ul i uke 27 +4 , da var jenta vår 1250:) bra sykehuset i Telemark er bra, Spent på hvordan det er der:) Lykke til videre så får vi håpe blodtrykket ditt går ned :) klem fra heistad:)

ca 150 gram større en lillemann i magen da..:) ikke så altfor mye forskjell det! så satser på han blir en bra plugg, synes veslegullet var litt i minste laget sist, og det ble det mye styr med:/

fødte på telemark sist og var stråålende fornøyd! var også innlgt i over 1 mnd og møtte stort sett bare bra folk, foruten noen leger og jordmødre her og der som kanskje ikke var sånn super-"likanes", men sånn er det jo overalt. jevnt over kjempefornøyd, og siden det var kanskje min mest sårbare periode i livet så langt, så ble jeg veldig knyttet til avdelingen på en merkelig måte og de tok alltid imot meg i ettertid med åpne armer og hjalp alt de bare kunne hvis det var noe:) godt det finnes sånne skussmål på sykehus også når man hører så mye rart rundt omkring! men vi er nok i trygge hender der:) har du vært på omvisning?:)

Ja, det var rart..Ble lagt inn i går ettermiddag og lå til i dag.. Hadde "bare" 150/85 i går, så er ikke i nærheten av hva jeg var i forrige svangerskap men...Håper det utvikler seg saktere enn sist.. 

ORIGINAL: Loee

Ja, det var rart..Ble lagt inn i går ettermiddag og lå til i dag.. Hadde "bare" 150/85 i går, så er ikke i nærheten av hva jeg var i forrige svangerskap men...Håper det utvikler seg saktere enn sist.. 

aha.. jeg hadde samme undertrykk som deg igår! vi får satse på det ikke blir noe høyere for noen av oss!:)

Back
Topp