Noen som har vært på ul i uke 32?

~Piamia~

Glad i forumet
Her får vi to, en i uke 18 å en i uke 32.. var i forrige uke å vekta var nå 1932g litt mindre enn gjennomsnittet mente han. Hva veide deres?:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Var du i uke 32 ? Jeg var nå fredag 33+4 og hun var da litt under 1900 gr.. Noe lite ifølge legen, men hun ville ikke oppgi det i prosent under normalen. Alt så ellers bra ut. Blir fulgt ekstra nøye nå pga kronisk fordøyelsessykdom og skal derfor tilbake om 2,5 uke :)

På "mobben"

Jeg var på 32ukers ul når jeg var 31+4. Han var da ca 1950g hvis jeg ikke husker helt feil! Da sa de det var ca -7% vekstavvik, men fint innenfor normalen. Jeg var igjen på ul på fredag og da var han 3000g og +10% vekst. Så han har spist godt i det siste ;) Men i følge han legen jeg snakket med skulle man ikke henge seg opp i de prosentene, det er også en viss feilmargin når de måler størrelse. Jeg skal på ny ul igjen om 2 uker, så blir spennende å se hvor mye han har vokst da ;)

Jeg var i uke 31, da var mini ca 1400gr og så var jeg i uke 35, da var mini ca 2500. Ikke helt det du var ute etter :p

Jeg var i uke 32, da var han 2200 :) Litt over gjennomsnittet, men fortsatt innenfor normalen fikk jeg beskjed om :)

Jeg var i uke 32+4 og da var baby 2500 gr ( 8% over i følge legen). I uke 26+ var baby 11.7% under ,og ca 800 gr. Så jeg tenker at her har noen målt litt feil en av fangene :p

Back
Topp