Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Var du i uke 32 ? Jeg var nå fredag 33+4 og hun var da litt under 1900 gr.. Noe lite ifølge legen, men hun ville ikke oppgi det i prosent under normalen. Alt så ellers bra ut. Blir fulgt ekstra nøye nå pga kronisk fordøyelsessykdom og skal derfor tilbake om 2,5 uke
Jeg var på 32ukers ul når jeg var 31+4. Han var da ca 1950g hvis jeg ikke husker helt feil! Da sa de det var ca -7% vekstavvik, men fint innenfor normalen. Jeg var igjen på ul på fredag og da var han 3000g og +10% vekst. Så han har spist godt i det siste Men i følge han legen jeg snakket med skulle man ikke henge seg opp i de prosentene, det er også en viss feilmargin når de måler størrelse. Jeg skal på ny ul igjen om 2 uker, så blir spennende å se hvor mye han har vokst da
Jeg var i uke 32+4 og da var baby 2500 gr ( 8% over i følge legen). I uke 26+ var baby 11.7% under ,og ca 800 gr. Så jeg tenker at her har noen målt litt feil en av fangene