Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg var på ul i uke 10...fikk se masse =) vi så tom at h*n hadde 10 fingre[:)]
Også var den i veldig aktivitet...legen mente den vinket til oss også, hehe....
Gled deg...det er mer å se i uke 10 enn tidligere...de er jo så å si ferdig da...ser ut som et lite foster nå=)
Håper den har vokst mye siden forrige mandag (ikke i går, men forrige uke) Da var den forsatt bitteliten og hadde eggeplummen ennå...Da var jeg 9+6..Men var hos fastlegen min da og de har et gaaaaammelt apparat...Så så dårlig og veldig lite...Dagens er jo myye bedre så håper vi får se noe ja...
Gleder meg...Kun en time til vi drar...[:D]
Grunnen til UL på meg nå er at jeg egentlig skulle ha i uke 12 men så tok de ferie fra neste uke, jeg ville vite om alle organe var på plass og nakkfolden...Vet ikke helt om jeg skal bestille time på majorstuaklinikken...Skal til B. Heggelund på Åråsen nå...Der kostet det 700 og på major så koster det vel rundt 1200 kr...Synes det er litt mye...Så får se om kanskje svigemor har lyst å sponse litt...[8D] Så få hun også sett...Tror ikke hun har vært med på sånt før, bortsett fra når hun skulle ha sambo og ting har jo forandret seg mye på 31 år...[8D][;)]