Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk Ja, det blir veldig spennendeJeg skal på tirsdag, fikk telefon fra sykehuset i dag. Da er jeg 7+0. Det blir spennende, håper alt står bra til der inne!
Lykke til med undersøkelsen din!
Hvordan gikk det?Noen som har vært på TUL alt? Hvor langt var du på vei da?
Jeg skal i morgen og er veldig spent/nervøs, håper på hjertelyd men det er jo tidlig enda (6+2)
Hvor langt på vei trodde du selv at du var? Måtte du bestille privat?Var på mandag for å sjekke hvor langt jeg er på vei. De mente ca 6 uker
Hvor langt er du på vei?Ja var i går og blir en ny på Tirsdag
Fikk du det dekket?Jeg har pga blødninger. En 6+0 og en 6+1. neste tul blir 7+4
Hvor langt er du på vei?
Noen som har vært på TUL alt? Hvor langt var du på vei da?
Jeg skal i morgen og er veldig spent/nervøs, håper på hjertelyd men det er jo tidlig enda (6+2)
Fikk du det dekket?
Fastlegen som har henvist? Håper blødningene er uskyldige
Ja var privat . Håpte legen ville sende henvisning siden jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei, men han mente jeg bare skulle fikse det selv privat. Viste seg at jeg var 6 uker på veiHvor langt på vei trodde du selv at du var? Måtte du bestille privat?
Det gikk bra, legen mente alt såg normalt ut for antall uker. Det var litt for tidlig for hjertelyd så skal tilbake om 2 ukerHvordan gikk det?
Så kjekt Hos meg var det nok litt for tidlig til å se hjertet.jeg var i dag pga blødning på onsdag. Er 6+2 og så et bankende hjerte
Oy, tenk om det er tre..! Spennende!Jeg var på TUL hos fastlege i går, var da 6+2. Fikk da se et bankende hjerte, og høre to hjertelyder. Fastlegen mener det er tre embryo (eneggede tvillinger og en til). Blir spennende å se neste uke hvor mange det egentlig er. Har vært igjennom IVF å fikk satt inn to egg.
Veldig! Lenge å vente til torsdag...Oy, tenk om det er tre..! Spennende!