Noen som har vært på TUL?

Ria

Forelsket i forumet
Marshmallows 2022
Noen som har vært på TUL alt? Hvor langt var du på vei da? :happy:

Jeg skal i morgen og er veldig spent/nervøs, håper på hjertelyd men det er jo tidlig enda (6+2)

Jeg skal på tirsdag, fikk telefon fra sykehuset i dag. Da er jeg 7+0. Det blir spennende, håper alt står bra til der inne!

Lykke til med undersøkelsen din!

Jeg skal på tirsdag, fikk telefon fra sykehuset i dag. Da er jeg 7+0. Det blir spennende, håper alt står bra til der inne!

Lykke til med undersøkelsen din!
Takk :happy: Ja, det blir veldig spennende

Var på mandag for å sjekke hvor langt jeg er på vei. De mente ca 6 uker :-)

Hvor langt på vei trodde du selv at du var? Måtte du bestille privat?
Ja var privat :-). Håpte legen ville sende henvisning siden jeg ikke visste hvor langt jeg var på vei, men han mente jeg bare skulle fikse det selv privat. Viste seg at jeg var 6 uker på vei :-)

Jeg var på TUL hos fastlege i går, var da 6+2. Fikk da se et bankende hjerte, og høre to hjertelyder. Fastlegen mener det er tre embryo (eneggede tvillinger og en til). Blir spennende å se neste uke hvor mange det egentlig er. Har vært igjennom IVF å fikk satt inn to egg.

Jeg var på TUL hos fastlege i går, var da 6+2. Fikk da se et bankende hjerte, og høre to hjertelyder. Fastlegen mener det er tre embryo (eneggede tvillinger og en til). Blir spennende å se neste uke hvor mange det egentlig er. Har vært igjennom IVF å fikk satt inn to egg.
Oy, tenk om det er tre..! Spennende!

Back
Topp