noen som har vært på tidlig UL??

NinaBNnr4

Flørter med forumet
var igår på tidlig UL,pga tidliger xu svangerskap. å gynekologen min trodde ikke jeg skulle komme en gang for han var så sikker på at jeg var utenfor igjen. men det var jeg ikke gitt.. emoticon  å det er jeg så gla for siden jeg mistet når jeg var 7 uker på vei i oktober og hadde xu like før jul hvor jeg var 8 uker på vei..
skal på ny kontroll igjen om en uke for han ville se en gang til for han blei så forfær. han hadde nesten bestilt time hos sykehus til operasjon,så sikker var han på at jeg var utenfor. så der fikk han altså.. .

så bra :D dumt han tok det sån som en selføge men han tok heldig vis feil :D
jeg skal inn på tidlig ul den 5 :O

Hehe... Så flott da!!! Gratulerer så masse med spire på rett plass!

Har ikke vært på ul enda, men blir vell om ikke så lenge.. Skal ha ul hver måned hele svangerskapet.

Så bra at alt så fint ut :D Men synes det var veldig frekt gjort av legen jeg da :s

Her blir det nok ikke noe tidlig UL. Har ikke grunn til det føler jeg. Mistet i slutten av mars, men har aldri mistet før, og vet ca termin, så må nok vente til ordinær UL.

Det var no ennå godt at legen tok feil. Hadde han noe spesiell grunn til å si dèt?? hmm.. syns ikke det var så fint sagt..
Skal på UL torsdag i nese uke. Blir spennende

takk takk. ja det synes jeg var litt vel freidig,men gla han tok feil.. blir spennende å se neste uke på fosteret, å tenk hvis det er to,da får han dobbelt feil..  Marleen hvorfor hver måned??

grunnen til jeg tror han sa det var at han ikke så noe som helst uka før, annet enn at jeg hadde posotov test, men skal nå si han har en gammel ultralydmaskin som ikke er så bra da. blir spennende når allle dere som skal på tidlig UL skal.

KaNina_2sønner skrev:
takk takk. ja det synes jeg var litt vel freidig,men gla han tok feil.. blir spennende å se neste uke på fosteret, å tenk hvis det er to,da får han dobbelt feil..  Marleen hvorfor hver måned??

Hadde en dødfødsel i 24. uke. Januar i år. Vannet gikk i uke 20, hadde store blødninger fra uke 11. Selv om det ikke er mye de kan gjøre for å hindre at det skjer igjen skal de følge meg opp nøye.
Blir veldig spennede å se ved neste ultralyd da da. Krysser fingrene for dere.

hoff.. emoticon  håper alt går bra denne gangen da. krysser fingre og tær for deg jeg..  ja blir kjempe spennende. du må holde oss oppdatert.

marleen skrev:

KaNina_2sønner skrev:

Hadde en dødfødsel i 24. uke. Januar i år. Vannet gikk i uke 20, hadde store blødninger fra uke 11. Selv om det ikke er mye de kan gjøre for å hindre at det skjer igjen skal de følge meg opp nøye.
Blir veldig spennede å se ved neste ultralyd da da. Krysser fingrene for dere.

Så utrolig trist! Det er alles mareritt...!!Skjønner utrolig godt at du skal ha ultralyd hver uke. Håper virkelig det går bra med alle her, og at vi får nydelige babyer i Februar.

Jeg skal på tidlig ultralyd privat til Onsdag! Gleder og gruer meg som et barn!!! Krysser fingrene for at alt er bra!!

Back
Topp