Noen som har vært på tidlig ul her??

Timmytime

Forelsket i forumet
Hvor tidligt kan de eventulet se noe??? Lurer på å bestille en privat time før vi reiser på ferie for å sjekka at alt er iorden.

Hjertet begynner vel å slå mellom uke 5 og 6=) Når skal du reise? Ser på tickeren din at du er i 4. uke +, så er litt tidlig enda;)

Vi reiser om 2 uker så da går det kansje,er rett over 6 uker da. Trur jeg får ta en telefon imårrå å hørre hva de sier[;)]

Jeg var på tidlig ul i dag og kunne se fostersekk og en liten hvit prikk, he he[:)]
Var ingen tvil om at jeg var gravid, men desverre ikke noe bankende hjerte enda... Skal tilbake om 3 uker og da kunne han se foster og et bankende hjerte sa han[:)]

Tenkte å bestille privat ul i uke 9, men ikke før det.

Jeg skal vel ha en UL rundt uke 12...Noe jeg har hatt med begge og tenkt å forsette med...Må ta litt før denne gangen siden jeg er 12 uker når vi drar på ferie... Og er 14 uker når jeg er tilbake...

Bare tenker på det så får jeg sommerfulger i magen...Er ikke mange ukene til det...Kun 8 uker til vi drar...[:D]

Eg venter på svar fra henvisningen til en gynekolog angående tidlig ul, håper eg får det! [:D] har lyst å vite at alt er i orden!! tenkte også å gå til jordmor i uke 12 - 13 for å kanskje få høre hjertelyden før eg reiser til syden i juli..

Back
Topp