Noen som har vært på Tenerife med baby?

Nepomuk

Elsker forumet
Vi skal i april, og lurer bare litt på hvor mye vi må ta med av mat og bleier og sånn til henne... Er det samme standard og sortiment der på maten? Hun vil være nesten 9 mnd når vi reiser.

Hva med prisen på bleier? Er det sånn kjeeempedyrt?

Er det ellers noe dere vil anbefale å ta med/ikke ta med?

Bleier er DYRT der.... De har noe utvalg av Nestle produkter (og andre ikke-norske merker), men vi hadde med det meste (og er glad for det)[:)] Tassen var 1.5 år da vi var der han da...

Skal til tenerife i april vi og...[;)] Da vil minsten være 10 måneder[:)]

Lurer litt på det med middagsglass og grøt jeg og.

Var inne på ving sine sider, og kikket på en del priseksempler.....der stod det at det kostet ca 116kr for 70 bleier (var et spansk merke...spanias pampers på en måte)....syns ikke det var så ille...[8|]

ORIGINAL: Beta

Jeg var der med Benjamin da han var 11mnd, han spiste det samme som oss, men kjøpte grøt som han fikk på kvelden om det var behov for det. Bleier var dyrt og jeg klarte ikke å finne riktig str. Hadde med en del, men holdt ikke hele ferien så han gikk med bleier i str + 25kg eller noe[8|][:D]

Såpass, ja. Bleier til 25 kg+ blir nok litt i største laget til jenta mi som ikke har rundet 8 kg engang ennå [8|]

Men hvordan var utvalget i middagsglass der, husker du det? For jeg synes Aurora er for liten til å spise samme mat som oss til middag. Brødmat er jo greit, da.

ta med bleier og mat er mitt råd. du tar det jo ikke med hjem igjen likevel, så den plassen kan brukes til shoppingvarene på vei hjem:) var i usa i nov, og tok med all mat og drikke(hu drakk masse, så måtte kjøpe litt ekstra drikke der)
angret ikke et sekund på det.det siste man vil ha på ferie er en unge med masse diarè eller magevondt fordi h*n ikke får den maten man er vandt med[:)]

Me var til Gran canaria når son vår var 12mnd og 24mnd. Ta med bleier dei er skamdyre, og maten kan vera meir sukra og heilt andre smaker. Son vår var på den tida altetande så det gjekk bra, men det kan nok vera lurt å ta med litt mat ja. Dei har nestle men eg har høyrt at nestle lager sine produkter ulikt i kvart land etter kvar som er vanlige matretter i nettopp det landet, og ergo er nestle annleis der enn her.

Da tror jeg nok planen blir at vi tar med det meste, for som lykkeligmamman sier tar man det jo ikke med hjem igjen [;)]

Plinkyplonk: Når reiser dere og hvor skal dere?

Vi skal til Playa de las Americas fra 12.-19. [:)] Blir deilig med litt sommer nå!!!

ORIGINAL: PlinkyPlonk

Skal til tenerife i april vi og...[;)] Da vil minsten være 10 måneder[:)]

Lurer litt på det med middagsglass og grøt jeg og.

Var inne på ving sine sider, og kikket på en del priseksempler.....der stod det at det kostet ca 116kr for 70 bleier (var et spansk merke...spanias pampers på en måte)....syns ikke det var så ille...[8|]

Husk at det er ikkje alle plasser dei har likt utvalg. Dei billigaste bleien me fant var plastbelagt utenpå istaden for mjukt ytterlag slik me er vant med. Du kan jo sjølv tenkt deg kor bra dei pusta i den varmen [:@] Der me var hadde dei vanlig pampers men det kosta godt over 100kr (meiner det var mellom 13-15euro, og euroen har jo steget sidan januar2007) for ein vanlig pakke (det er vel 24stk) Hadde også problem med å finne rett størrelse. Anbefaler alle å ta med bleier. 

Hva med badebleier da? Er det lurt å ta med? Er jo sikkert deilig for de små og avkjøle seg litt i vannet [:)]

ORIGINAL: Nepomuk

Da tror jeg nok planen blir at vi tar med det meste, for som lykkeligmamman sier tar man det jo ikke med hjem igjen [;)]

Plinkyplonk: Når reiser dere og hvor skal dere?

Vi skal til Playa de las Americas fra 12.-19. [:)] Blir deilig med litt sommer nå!!!

vi reiser 5 april og skal være borte i to uker...samme sted som dere[:D]

ORIGINAL: Nepomuk

Hva med badebleier da? Er det lurt å ta med? Er jo sikkert deilig for de små og avkjøle seg litt i vannet [:)]

Badebleiene var faktisk billigere enn vanlige Pampers når vi var der[;)] Men vi hadde med noen, pluss badebukse.

altså hvis dere går på ordentlige supermercado på tenerife så har de veldig godt utvalg i i bleier og mat.. ikke ille pris heller..
har jo til og med hipp liksom.

var der i januar og angret inderlig på at jeg pakket med meg alt fordi jeg trodde det skulle bli dårlig med sånt der nede.
var der i januar.

anbefaler dog og ta med mme pulver om baby drikker det, siden det er sinnsykt forvirrende med mme der nede, selv om vi fant en som Tuva likte kjempe godt, som jeg faktisk skulle gitt en del for at de hadde hatt her..

Back
Topp