Noen som har vært på Putti plutti pott med de små?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Vi er enn vennegjeng som vill på teater med små barn. Og vi tenkte da kanskje puttipluttipott er fint for små. Men jeg har jo faktisk ikke sett den.
Barna er 2,5 til 3 år. Er de for små? Anbfaler dere dette?

Vi var på Putti plutti pott med vesla i fjor. Hun var da 1 år og 8 mnd. Gikk helt fint. Skal på teater i år også, men det blir noe annet denne gangen. Men vi skal desidert ta hun med når hun er eldre og faktisk kan huske at hun har vært der. Jeg elsket Putti Plutti Pott, og synes det var så gøy å se det igjen.

Datteren min var ifjor og da var hun 4 år. Storkoste seg. Det er en pause inni stykket.
Synes kanskje minste var litt liten.

vi har hatt med våre på det stykket fra de har passert 1 år, de elsker det, håper det blir sukse i år igjen!

Hadde med dattera mi ifjor. Hun fylte 3 februar i år.
Og det ble nok litt for lenge for henne, det holder jo på ganske lenge..

Men det gikk jo bra, selvom hun begynte å bli rimelig lei på slutten, og tror ikke hun skjønte greia helt..

jeg var å såg det selv da jeg var liten og husker det som det skulle vært i går! hehe
i år skal jeg ha med min elste som blir 4 i januar og min bonussønn på 5.5 år :) minste jenten på 2 år blir hjemme. ser ikke helt poenget med å ta hun med enda. det varer lenge og langt fra sikkert at hun skjønner det i det heletatt.

Takk for svar. Nå skal det sies at to av disse toåringene var på kaptein sabeltann i sommer med stor suksess. Og det er jo også ett langt teater. Billettene er bestilt og vi får bare ta sjansen på at dette går:)

oliver satt storøyd igjennom hele forestillingen i fjor. Han gleder seg allerede til årets forestilling. Sitter og ser på det som er å finne av klipp på YouTube.

Back
Topp