Noen som har vært på konsert i Oslo Spektrum?

Bare Kari

Forumet er livet
Har aldri vært på konsert før jeg og i alle fall ikke i Oslo spektrum, så føler meg litt lost[&:]

Har de mulighet for å henge fra seg yttertøy der?

Ja, mener man har garderobe hvis man vil

ORIGINAL: monicabebe

Ja, mener man har garderobe hvis man vil

Håper det.. Hvis ikke må jeg velge mellom å fryse meg sjuk eller å stå med jakke i hendene..

Ja,det er garderobe der,og det er sånne små boder hvor man får kjøpt øl,brus og popcorn[;)]
Upjaktisk hvis man skal stå foran scena men greit hvis man har sitteplass[:)]

ORIGINAL: Enaj

Har vært på hundrevis av konserter i Spektrum, men har aldri hengt av meg noe jakke i noen garderobe.

Hundrevis faktisk, hihihi! Men- ja, du kan henge fra deg jakken- det går helt fint, men selvsagt endel kø både for å få hengt den opp og hentet den igjen....... jeg ville bare knytet den rundt livet hvis jeg var deg!

Men du søta: KOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS DEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan man ikke det i gangen der? Mener jeg har gjort det en gang. Men det kan ha vært noe VIP-greier. Kan liksom bare huske at jeg gjorde det en gang. Ellers har jeg bare hatt jakka ved beina på sitteplassen.

har vært til konsert med metallica 2 ganger i spektrum....min anbefaling er å ta minst mulig tøy på og ha minst mulig verdisaker med deg.....

hvem er det du skal på konsert med da?? Lady Gaga??

IKKE gjør det selvom du kan. Gå heller tynt kledd! [:D] Når flere tusen mennesker samler seg, blir det bare kaos. Alt tar grislang tid. Det er helt utrolig hvor liten man føler seg der inne. [:-] 

Jeg hadde heller leid meg en boks på Oslo s jeg snupp. Slipper kø osv og det blir driiit varmt der inne!

ORIGINAL: MalinDalin

Jeg hadde heller leid meg en boks på Oslo s jeg snupp. Slipper kø osv og det blir driiit varmt der inne!

Hotellet er jo nærmere[8D] Jeg takler bare ikke å fryse. Jeg fryser så lett... Isja.. Får ta på meg en tynn jakke da, så blir det ikke noe stress.. Gleeeeder meg![:D]

Back
Topp