Noen som har vært på dialogmøte? (Sykemeldt)

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Jeg skal på dialogmøte Idag , med NAV og arbeidsgiver. Gruer meg. Har vært sykemeldt og deltidsykemeldt en god stund ( 60% sykemeldt nå) vet dere hva som skjer på disse møtene? Gruer meg!

Er vel bare å gå gjennom om det er noe tilrettelegging som arbeidsgiver kan hjelpe til med. Er det noe du føler du trenger som kan jgøre jobben lettere for deg? Hva skal til for at du skal holde deg i jobben lengst mulig?

Jeg skulle gjerne hatt et slikt møte. Her ringte bare arbeidsgiver meg med to enkle spørsmål: Er du enig i at dette er et oppfølgingsmøte? Og er du enig i at jeg ikke kan tilrettelegge noe for deg?
Da jeg prøvde å si noe annet enn ja fikk jeg bare ordrett hva jeg skulle svare til henne, slik at det ble riktig og hun kunne dra på ferie..

Så du er heldig som har en arbeidsgiver som tar seg tiden og ønsker å følge deg opp :)
Lykke til!

Sniker. Jeg har vært på 4, 2 angående meg når jeg var gravid sist. Ikke skummelt i det hele tatt.. send meg pm så jan jeg fortelle litt mer

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Venter mitt 3 barn, og sykmeldt det meste av alle svskapene, og ALDRI trengt å ha disse møtene med nav :eek::D:D:D

Har vært på sånn ja, var ikke skummelt :) Veldig greit å få snakket med alle parter :) Desverre lite å gjøre for min del, så er blitt sm ut sv.skapet..

Dialogmøte er ikke noe farlig! :) Man har disse møtene for å gjøre det best mulig for deg. Det er slik at du, arbeidsgiver og NAV kan finne ut hvordan de skal tilrettelegge best mulig for deg. Så ikke bekymre deg :)

Back
Topp