Noen som har vært på Alcudia (Mallorca) her?

Hege - mamma til to <3

Glad i forumet
Er det et sted å anbefale når man reiser med barn? (Han blir 2 når vi reiser).

Er det bra shoppingmuligheter? Litt og se/oppleve der?

Anbefaler du å ta hotell med alt inkludert (siden maten er omtrent like dyr som i norge)?

Hvilket hotell vil du anbefale?

Yes, flere ganger..[:)] Men ikke med barn da.
Utrolig fin plass, med hyggelig befolkning og mangen andre barnefamilier som reiser der.
Husker ikke hva parkene vi var i het, men det var flere å velge mellom. Bla.a. et badeland + lekepark i ett, kanonkjekt!
Er mye shopping ja, men det er ikke sånn suuuperbilling som Tyrkia f.eks. men heller ikke like dyrt som Norge [8D]
Men man kunne ta en sånn shoppingbuss inn til der flyplassen låg, tror jeg det var, der var det mye mer shopping med merkeklær og sånt, for de som liker det..
Jeg anbefaler Blue Star Viva Blue (gjennom star tour tror jeg det er) et KJEMPEBRA hotell, var det hotellet vi brukte hver gang! Fint hotell, mangen basseng for alle aldersgrupper, kjempe hyggelige folk som jobbet der, masse god underholdning om kvelden. Vi hadde bare frokost inkludert da, men spiste ofte på resturangen på hotellet og de hadde god mat der![:)]

Ja har vært der 13 ganger[8D] Hotellene jeg kan anbefale er Nuevas Palmeras, princessa og ciudad blanca..Alle ligger inntill stranden og har har aktiviteter/show for barna. I alcudia er det mest tral å få kjøpt, men borte ved piren er det noen fine butikker! Mye fine tre leker til barn. Men ta bussen inn til Palma -der er det store shopping muligheter! Der ligger også den orginale disney shoppen!! fra hotellene går det daglige buss turer med guide til bla marineland med delfin og spekkhogger show og mye annet å se på, dryppstengrottene og mange forskjellige badeland!
Vi skal også til Alcudia til sommeren-kanskje vi sees[:D]
God tur!

Back
Topp