noen som har vært på 3d-ul?

Lucky No.7

Glad i forumet
non som kan fortelle meg nøyaktig hva jeg får se, hvor lenge det varer, om jg får vite hvor stor han er, om de kan finne ut hvor stor han blir ved fødsel? tenk om de flytter termin igjen? ble bare flytta 2 dager sist... men de har ikke regna med at jeg har en 30/31dagers syklus... så både mens og ul-termin er 8.august... men håper på å få han før da... vil så gjerne bruke alle babyklærne nå... hehe

Hei jeg var på 3d-ul i oslo, i uke 28 eller 29 husker ikke helt.. jeg måtte betale 1000 kr så fikk jeg bildene på papir og cd-rom med film på av babyen, som jeg fikk med hjem[:D][:D] var virkelig vert det.. Vi fikk se var hode på babyen og såg ansiktet kjemmpe godt, fot hender og alt slike ting, så fikk vi se hvilket kjønn det var, å det visstes kjemmpe godt at det kom til å bli ei jente [:)][:)] Da vi visste sendte et bilde på mms til mine foreldre, fikk jeg telefon fra de om at "HAR HO KOMMET UT ALEREDE" hehe.. De synes det så skikkeli ut som ungen hadde kommet ut.. hehe men det hadde ho jo da ikke [:D][:D] hehe
Viser et av bildene de tok av henne så du får se [:)][:D]

Jeg fikk også vite hvor stor hun var der og da.. men de kunne ikke svare på om hvor stor babyen kom til å være ved fødsel.. men de såg at jeg kom til å fø en uke før jeg hadde termin, altså 31mai.. å det er jo i morgen så vi får se.. hehe 

Back
Topp