Noen som har vært med i vektklubben.no??

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Hvordan gikk det?
Vurderer å melde meg inn når jeg er ferdig med svangerskapet og amming.

Man ser jo mange glad historier på stedene der, og på vg.no, men regner ikke med at de ville ha publisert historiene om de det ikke virket for, heller.

Fint om noen kunne dele både positive, og negative historier.

Og dere som har gått ned, og ikke er medlem lenger, kom kiloene tilbake etterpå?

Jeg er medlem i vektklubben.no, men du mener kanskje vektklubb.no siden du nevner vg? Vektklubben er gratis, vektklubb koster penger... Jeg går på grethe roede kurs som vektkluben tilhører men har ikke gått ned så mye pga hormontull etter svangerskapet... Men har stor tro på at det fungerer så lenge man tenker langsiktig og livsstilsendring kontra slankekur..... Og det er jo det som avgjør om man holder unna kg'ene når man har kommet til sin målvekt....

Søstra mi var med på vektklubb, og var med i en artikkel for en stund tilbake. Hun har klart å gå ned enda mer, og er strålende fornøyd.

Jeg var medlem i VGs vektklubb før jeg ble gravid, og er veldig fornøyd med opplegget. På de ukene jeg var med før testen viste positivt gikk jeg ned 5 kg. Kommer til å melde meg inn igjen når fødsel  og amming er overstått

Veldig inspirerende og motiverende opplegg, men en bør være motivert i utgpkt siden du skal registrere alt du spiser feks.

Jeg har vært medlem i ett år. funket veldig greit i en måned. Etter det, var det sporadisk jeg gadd å føre inn maten. Dessuten la de om til nytt system, og passordet mitt funket aldri. Jeg var ikke motivert nok til å klare det alene, så det funket ikke så bra for meg. Jeg meldte meg på easylife og har gått ned 21 kg. Det er 5 mnd siden jeg begynte med vektstabilisering, og det har funket fint. Jeg anbefaler absolutt vektklubb.no hvis du har nok tid til å føre alle måltidene dine og har selvdisiplin nok til å motivere deg selv! Hvis du har en travel hverdag med liten tid foran PCen og du ikke er topp motivert, vile jeg brukt pengene mine på noe annet.

Fru Riskorn skrev:
Jeg har vært medlem i ett år. funket veldig greit i en måned. Etter det, var det sporadisk jeg gadd å føre inn maten. Dessuten la de om til nytt system, og passordet mitt funket aldri. Jeg var ikke motivert nok til å klare det alene, så det funket ikke så bra for meg. Jeg meldte meg på easylife og har gått ned 21 kg. Det er 5 mnd siden jeg begynte med vektstabilisering, og det har funket fint. Jeg anbefaler absolutt vektklubb.no hvis du har nok tid til å føre alle måltidene dine og har selvdisiplin nok til å motivere deg selv! Hvis du har en travel hverdag med liten tid foran PCen og du ikke er topp motivert, vile jeg brukt pengene mine på noe annet.

Takk, hva går easylife ut på??

Back
Topp