Noen som har vært igjennom brudd?

Jeg selv ville prøvd alt og spesielt når man har små barn. Merker stor forskjell hver gang vi får ett barn. Nå er nr 3 7 mnd så er fortsatt i en sånn boble. Vi kan krangle og være irritert på hverandre men ikke for noe som har så veldig mye betydning ang å gå fra hverandre. Jeg har ulykkelige foreldre som er skilt. Ikke sikker på hva som er best. Mine foreldre snakket dritt om hverandre og sikker på at ting hadde vært lettere for oss om de holdt sammen. De begge flyttet også mye og vi måtte lære om kollektiv transport og reise alene fra vi var 6 og 7 år gamle. Det er ett stort mareritt for meg. Når vi skulke til pappa så måtte en av oss ringe han og fortelle hvilken buss eller tog vi kom med, samme på vei tilbake. Jeg var så liten at jeg ikke husker at de gikk fra hverandre. Men de hater hverandre enda og har sjeldent noe pent å si om hverandre. Begravelsen til farfar var fin da fordi da var mamma og pappa venner og til å med ga hverandre en klem. Det trur jeg at jeg aldri har sett før.
Dette er ikke en formaning om å si at man må holde sammen uansett, men hvordan jeg opplevde det. Mamma er på mann nr 4 og pappa er skilt 2 ganger og har en samboer nå.

Du ble sviktet som barn, sånn skal det ikke være ❤️ Skilte foreldre eller ei, her var det foreldre som ikke gjorde jobben sin.. :(
 
Jeg kan jo svare for meg selv, for jeg tålte og fant meg i (altfor) mye før jeg endelig sa stopp.

Jeg tåler fint perioder med lite sex, perioder der vi nærmest sloss om å være den som er "mest sliten", "mest trøtt", den som har "skiftet flest bleier" og "gjort mest husarbeid". Sånne perioder tenker jeg at vi ikke kommer utenom i et forhold, og kanskje særlig i småbarnsfasen.

For meg stoppet det først når ting gikk langt over styr. I retrospektiv burde jeg gått før, men jeg gjorde absolutt alt man kan gjøre for at ting skulle bli bedre, det var bare så dritt at han jeg var gift med ikke gadd å legge ned den samme innsatsen (eller innsats overhodet).

Jeg fortjente å være lykkelig. Og med han var jeg så langt fra lykkelig som man kunne bli.
 
Du ble sviktet som barn, sånn skal det ikke være ❤️ Skilte foreldre eller ei, her var det foreldre som ikke gjorde jobben sin.. :(
Ja det er sant. Mine barn blir over elsket. Men de kommer altid til meg uansett hva. Nå sover jeg og 3 barn på samme rom siden mannen ikke bor her nå pga jobben. Han skal i pappaperm på torsdag så vi krysser alt for at ingen blir smitta eller mistanke om det på gamlehjemmet innen den tid. Se vil være så nær meg som mulig. Fantastiske søte små som beviser for meg at jeg aldri ble elsket på den måten den måten som jeg elsker mine barn. Har litt spesielt forhold til mine foreldre i dag.
 
Ja det er sant. Mine barn blir over elsket. Men de kommer altid til meg uansett hva. Nå sover jeg og 3 barn på samme rom siden mannen ikke bor her nå pga jobben. Han skal i pappaperm på torsdag så vi krysser alt for at ingen blir smitta eller mistanke om det på gamlehjemmet innen den tid. Se vil være så nær meg som mulig. Fantastiske søte små som beviser for meg at jeg aldri ble elsket på den måten den måten som jeg elsker mine barn. Har litt spesielt forhold til mine foreldre i dag.

Veldig trist at oppveksten din ble sånn, og det er naturlig at ditt forhold til foreldrene dine er preget av dette :(
Fortsett å gi dine barn det de trenger ❤️
 
Back
Topp