Noen som har vært i samme sko?

Potetfrøken

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg sliter med krisemaksimering og bekymringsdepresjoner. Jeg tror det ihvertfall er det det er, venter på time hos psykolog.

Det gikk egentlig ganske greit med meg. Jeg har hatt en tøff oppvekst og vært kronisk syk, men det gikk ok. Jeg taklet det jeg opplevde og jeg fikk verden til. Så kom en SA i mai. Rundt denne SA var jeg veldig sliten og jeg hadde et uhell med et barn jeg er glad i. Alt gikk helt fint og var aldri noen krisesituasjon, men pga at jeg var så sliten og SA som ga meg skyhøye verdier av stresshormoner så sitter denne situasjonen sånn i meg. Kanskje, om og hvis osv. Dette er jo lenge siden nå, og det gikk greit en periode, men så kom det tilbake (lurer litt på om jeg har blitt gravid igjen og det er hormoner som er med i bilde. Mens forventes om en uke).

Jeg har dessuten et relativt lite nettverk og er nyflyttet til den kommunen jeg bor i, samt blir student til høsten slik at jeg ikke har noe å gjøre akkurat nå. Dette gjør jo at jeg har lite å gjøre akkurat nå slik at jeg tenker og grubler og går rundt med klump i magen. Jeg bare lurer på om det er noen der ute som har vært i en vanskelig situasjon, som har grublet mye, bekymret seg og krisemaksimert, men som har kommet seg videre? Hva ble gjort? Erfaringer med akupunktur?
 
Jeg har dessverre ikke noe erfaringer med dette, så jeg kan ikke komme med noen gode tips, men ville sende deg en god klem.:smiley-angelic003
Kanskje du kan ta kontakt med fastlegen din, og ta det derifra? :)
 
Back
Topp