Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært der to ganger. Jeg kommer nok ikke til å dra tilbake.. prisnivået er som Tyskland
Prisnivået er som Tyskland, men kommer jo helt ann på hva dere skal da.
Hvor i Nederland skal dere? Er mange fine småplasser, anbefaler å finne en tur å se møllene de har der, er også fint landskap om dere kommer til rett plass. Er også parker som kan være imponerende
Alt i alt er Nederland et fint land egentlig. Men prisnivået mtp shopping er ikke så mye å rope hurra for egentlig..
Jeg har ikke vært der selv, men eksen er opprinnelig fra Nederland. Så han og vesla har jo vært der en del, siden de har slekt der. Jeg kan forhøre meg litt med han om du vil. Hvor i Nederland skal du da? Amsterdam? Hvor små er barna, hva liker dere å gjøre osv?
Vi var i Amsterdam da storebror var 1,5 år. Det var en veldig fin by å ha med småbarn til synes jeg, vi tenker å dra tilbake med begge barna om noen år. Det gikk tog fra flyplassen og inn til byen, og var trikker overalt, ganske så lettvint å ta kollektivtrafikk synes jeg.
Vi leide sykler, det anbefaler jeg virkelig. Alle syklet der, og det var utrolig godt tilrettelagt for sykling. Det er lurt å forhåndsbestille hvis man skal ha sykkel med barnesete, men vi klarte å lete fram noen som leide ut sykler med en kasse til å ha barna i selv om vi ikke hadde forhåndsbestilt. Tror omtrent alle hotellene skaffer sykler hvis du sier fra på forhånd.
Amsterdam hadde en stor park med lekeplass og et grunnt basseng barna kunne bade i. Ender som vi kunne mate og slikt, så gutten min trivdes veldig godt der. Dyrehagen var også morsom for barn, og som alle europeiske storbydyrehager var den sinnsykt mye billigere enn å gå i dyrehage i Norge.
Hvis man vil ha en morsom plass å bo kan man leie husbåt på en av kanalene. Vi droppet det sist, fordi jeg var gravid og kvalm, og så for meg ekstra sjøsyke.Neste gang tror jeg vi går for båt, det blir sikkert morsomt for barna.