Noen som har vært i Kroatia??

Det lurer jeg på! [:)]

vi skal reise til Kroatia sammen med hele familien min i mai/juni - og da lurer jeg på om noen kan anbefale et sted/by e.l?

Har hørt om Makarska Rivieraen - noen som har vært her[:)] ? Hvilket hotell?

og finnes det SANDstrand på rivieraen, eller er det kun rullestenstrand?

ORIGINAL: **Siljemor**

vi skal reise til Kroatia sammen med hele familien min i mai/juni - og da lurer jeg på om noen kan anbefale et sted/by e.l?

Jeg var i kroatia, men ikke på slik syden tur da...var på skoletur. reiste fra kroatia til bosnia og så dro vi innom serbia en liten tur også.

følger med på denne..

Skal til kroatia i Juni [:)]

Men alle de vi skal til er faste reisere til Kroatia, så tror det blir bra.. Vi skal til Split [:D]

Jeg var der for et og et halvt år siden:D Fantastisk:D

Vi var på Baska Voda som ligger ca en halvtime til Makarska.. utrolig koselig by. Familien på begge sider her har masse leiligheter der:)

http://www.baskavoda.com/baskavoda_gallery.htm Her kan du se:) Vi bodde i et hus rett bak kirkeklokka.
Masse hyggelige mennesker, mye fine ting å gjøre, masse å se og god mat. Man kan gå til mange flere bye langs strandpromenaden.

Kan på det aller aller sterkeste anbefale denne koselige lille byen:D

Jeg har vært der:) virkelig å anbefale altså! Jeg vil reise dit igjen, samboer også[:D] men vi bodde i podgora, litt utenfor makarska. Var i makarska også, var veldig fint der! Den stranda vi var på hadde steiner, men syns det var deilig jeg, kjøpte sånne badesko! Hehe.. Ellers er det veldig god mat der, og ikke minst sinnsykt godt øl!!!!!!

Ps! Det finnes meget meget få sandstrender i kroatia:( Men man får over alt kjøpt fine bade sko til en veldig billig:) og man kan låne stoler på stranden:D

Var der i mai i fjor, mi var i bol(øya brac)
Var der litt får tidlig på året, så var ikke folk å lite som var åpnet, men men..
Tok båten over til spilt, der trivdes vi godt !
Masssse å handle å mye folk å liv :)

Denne stranden er i bol da, knall stilig !

Men hard stein strand å var får mye vind te å bade..

Vi fikk tatt mange fine kjærestebilder på stranden da

Backpacka i Dubrovnic for noen år siden. Nydelig! Bodde privat rett ved vannet utenfor bymuren. Etter noen dager der tok vi ferje ut til ei øy som heter Korcula, der var det også fint.
Men lite strender. Tror det er litt strand der turisthotellene ligger utenfor Dubrovnic. Men det var kjempefint å bade fra klipper og brygger.
Skal definitivt tilbake dit!!

[:D][:D][:D][:D] så søte dere var!!!!

er det fotograger som tar bildene, eller er det noen bekjente som dere hadde med? så koselige minner med slike fine bilder da![:)]

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Var der litt får tidlig på året, så var ikke folk å lite som var åpnet, men men..

[:D][:D][:D][:D] så søte dere var!!!!

er det fotograger som tar bildene, eller er det noen bekjente som dere hadde med? så koselige minner med slike fine bilder da![:)]

ORIGINAL: SeptemberMamma2010

Takk! Er min pappa som har tatt de..
Mi dro ned hele familien å feiret min mor som ble 50 i mai :)

Back
Topp