Mammasom19
Forelsket i forumet
Om litt under 2 uker reiser jeg på ferie til Karibien med min mor, bror og stefar, nærmere sagt Nevis. Stefar er der ofte da han har leilighet der nede, og han har aldri tatt en eneste vaksine før han har reist, og sier det alltid har gått fint. Er litt bekymret for hepatitt A, så jeg lurer på om det er lurt å vaksinere seg? Skal såklart ikke drikke springvann, isbiter eller pusse tennene i vasken når jeg er det, men uansett? Er litt hysterisk muligens 
Noen som har vært i Karibien før som vet?
Noen som har vært i Karibien før som vet?
. Karibien høres helt fantastisk ut! Har ikke vært der selv, bortsett fra på den karibiske siden av Costa Rica! Det var helt utrolig! Mannen min og jeg bodde i en diger bungalow med plass til en hel familie. Badet var veldig vakkert fordi vi kunne se ut i den tropiske hagen hvor hele resorten lå. Nydelige vakre blomster og spennende dyreliv. Vi så Morfeus sommerfugler, kolibrier, ulike små øgler, iguana og slanger, men det morsomste var at vi hadde et dovendyr i treet like utenfor bungalowen og vi kunne ligge i hengekøyen på verandaen og se på den
!