Noen som har vært i Egypt?

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Og Sharm El SHeik??
Er det noe vi bør få med oss der??

Og er det noen som har bodd på Hilton Waterfalls?? [:)] http://www.pyramidene.no/

Reiser til søndagen, årets første ferie!! Jippiiiii!!!![:D]

Har ikke vært i Sharm El Sheik, men i Hurghada!
Og vil absolutt anbefale deg å tilbringe mye tid i Rødehavet, båtturer og gjerne snorkleturer.. Om du ikke har dykkersert. da :)
Rødehavet er særegent!

Vi trivdes meget godt i Egypt iallefall[:D]
God tur!

ORIGINAL: MissVega

Og vil absolutt anbefale deg å tilbringe mye tid i Rødehavet, båtturer og gjerne snorkleturer.. Om du ikke har dykkersert. da :)
Rødehavet er særegent!

God tur!

Takk, gleder meg masse til å endelig dra på ferie etter å ha jobba hele sommeren[8D]
Det er en sånn type brygge som går fra hotellet og utover i havet hvor man kan dykke så tenkte vi sku få kjøpt oss en sånn snorklemaske og titte litt!![:)]
Takk for svar[:D]

ORIGINAL: nurkeklar

Rødehavet er særegent!

God tur!

Takk, gleder meg masse til å endelig dra på ferie etter å ha jobba hele sommeren[8D]
Det er en sånn type brygge som går fra hotellet og utover i havet hvor man kan dykke så tenkte vi sku få kjøpt oss en sånn snorklemaske og titte litt!![:)]
Takk for svar[:D]

Det å snorkle er absolutt obligatorisk synes jeg.
Der blir arrangert masse flotte turer og, det er absolutt verdt det og så brun man blir når man er en hel dag ved/i havet!
En velfortjent ferie, misunner deg!
Vil virkelig tilbake til Egypt [:D]

Yess!!
Gled deg!! Anbefaler deg å snorkle på Reef beach, sharks bay og ta en tur til Tiran Island!
Det er så og si ikke noe på land det er verdt å få med seg..
Alt som er verdt å få med seg der er i vannet. Rettere sagt under vann! Det er helt klart et av verdens beste snorkle/dykke-vann, og jeg anbefaler dere å tilbringe så mye tid som mulig under vann!!

Helt fantastisk dyreliv..

Da vi var der fikk vi sett hai, delfin, en uberdiger stingray, en stim med baracuda (da fikk vi panikk så det var ikke så gøy da...) og alt annet av fisk du bare har sett på Discovery!

Rødehavet er fantastisk
Jeg skal tilbake etter dykkerlappen er i boks [;)]

Rødehavet er særegent!

Vi trivdes meget godt i Egypt iallefall
God tur!

God tur... Husk idoform og imodium;)

Rødehavet er særegent!

God tur!

samme her.. deilig sted[:D]

JA! Husk imodium og antibac!

Wææææ som jeg gleder meg nå!!!!![:D][:D][:D][:D] Blir en lang uke fram til søndag kjenner jeg.. hehe[;)]

Idoform og Imodium står først på innkjøpslista.. hehe[8D]

Tuuusen takk for svar jenter[:D]

JA! Husk imodium og antibac!

hehe allerede innkjøpt i bøtter og spann[;)][8D]

ORIGINAL: Thunderella

Yess!!
Gled deg!! Anbefaler deg å snorkle på Reef beach, sharks bay og ta en tur til Tiran Island!
Det er så og si ikke noe på land det er verdt å få med seg..
Alt som er verdt å få med seg der er i vannet. Rettere sagt under vann! Det er helt klart et av verdens beste snorkle/dykke-vann, og jeg anbefaler dere å tilbringe så mye tid som mulig under vann!!

Helt fantastisk dyreliv..

Da vi var der fikk vi sett hai, delfin, en uberdiger stingray, en stim med baracuda (da fikk vi panikk så det var ikke så gøy da...) og alt annet av fisk du bare har sett på Discovery!

Nei det vil jeg tru ikke var noe moro[8D] ååh som jeg gleder meg nå!!!!![:D][:D][:D]

Vi var i Hurghada i mai.... Vi SKAL tilbake!!! [:D]
God tur[:)]

Du burde ta turen til Ras Mohamed også! :)
Og som nevnt over her, ta en sånn båt/snorkel-tur til Tiran Island! Det er helt fantastisk..

Håper dere ikke blir like skuffet som oss da. Skal ALDRI tilbake til Egypt. Jo forresten, om jeg blir garantert at vi slipper "innfødte" så kanskje.

ORIGINAL: Thunderella

Du burde ta turen til Ras Mohamed også! :)
Og som nevnt over her, ta en sånn båt/snorkel-tur til Tiran Island! Det er helt fantastisk..

Hva er Ras Mohamed???
Virker som sambo viste om Tiran-Island så det er vist noe vi skal.. hehe[;)]

Snorkling er et must når du er i Egypt! Er et fantastisk liv under vannet der[:)] Evt ta en tur med submarinen[;)] Ellers går det dagsturer til Kairo og pyramidene som også er gøy. Reiser tidlig tidlig på morningen og kommer tilbake sent på kvelden.

Kan anbefale å gå å spise på Lido i Naama bay. Kjempegod mat, litt dyrere enn andre plasser, men ikke dyrt i forhold til norske priser. Vi fikk treretters middag til fire personer inkl driks for 700 kr [:D] Ligger helt nede på enden av stranden og er kjempekoselig. Sitter i sånne stråsofaer (sånne som er så in nå) og hører på bølgeskvulpet... Åhh...*savne savne*

ORIGINAL: Lille09

Ikke vært i Sharm el Sheik, men i Hurghada!![:)]
Vil gjerne tilbake!![:D] Anbefaller dere å dra inn og se på Pyramidene! LITT lang busstur men absolutt verdt det!![:)]

Hvis dere skal ha noe sterkere å drikke på enn lettøl, bør dere benytte dere av den 24 timers tax free regelen![;)] Om dere skal kose dere med en flaske vin på hotellrommet eller noe feks...Var så og si UMULIG og oppdrive i nærheten der vi var ihvertfall!
Og vær forsiktige med arabere som skal veksle!! Kan fort bli dyrt!![8D] Vi var litt uoppmerksomme en gang og fikk tilbake noe som LIGNET på egyptiske lire.. men var verdt MYYYYE mindre!

GOD TUR!!![:)][:)]

Hehe, det er 2 dagers busstur fra Sharm en vei så tror vi dropper pyramidene akkurat denne gangen[;)] Vi har også sånn Al-Inclusice så vi har alt av drikke, både sterkt og svakt.. hehe[;)] Men blir vel til at vi kjøper litt ekstra sterkt på tax-freen og har på rommet[;)]

Takk, gleder meg masse!!! Nesten ferdig pakka og reiser ikke før søndag.. haha noen som gleder seg bare liiiiitt[8D]

hehe, skal huske på det og ikke veksle med andre[;)]

ORIGINAL: Slappfisk

Snorkling er et must når du er i Egypt! Er et fantastisk liv under vannet der[:)] Evt ta en tur med submarinen[;)] Ellers går det dagsturer til Kairo og pyramidene som også er gøy. Reiser tidlig tidlig på morningen og kommer tilbake sent på kvelden.

Hmm, høres litt langt ut med 6 timer i buss en vei. hehe, men vi får se hva vi får til[;)] hadde jo vært artig å få med seg pyramidene også men det kan jo hende det kommer flere ganger[:D]

Back
Topp