Noe sted dere anbefaler å dra?? og når på året`? Fikk så lyst å ta en tur på høsten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: skytte76
For to stk med både fly og leilighetshotell kom det på 14 000 i to uker så det er ikke så dyrt vil jeg si. Tror Pyramidene Reiser har de billigste siden de er eksperter på disse turene og er de eneste som arrangerer turer dit hele året. Dessuten er det vanvittig billig der nede[:D]
ORIGINAL: tingeling1
Vi var i Sharm el sheikh i påsken for to år siden. Syns det var en kjempefin tur! Anbefaler å bli med på kameltur i ørkenen, det var utrolig flott! Vi var også og snorklet ved korallrevene, masse fine fisker å se på. Den egyptiske maten er ikke særlig god, så vi endte opp på Hard Rock cafe noen ganger...
Pass på god håndhygiene! Pengene der er utrolig skitne, og du kan få problemer med magen hvis du ikke passer på! Ellers er det ikke bare greit å være lys jente der nede....Kommentarene hagler, de brydde seg ikke om at forloveden min var med....
ORIGINAL: nina
For to stk med både fly og leilighetshotell kom det på 14 000 i to uker så det er ikke så dyrt vil jeg si. Tror Pyramidene Reiser har de billigste siden de er eksperter på disse turene og er de eneste som arrangerer turer dit hele året. Dessuten er det vanvittig billig der nede[:D]
Tar du på sparket tur og uspesifisert hotel blir det mye billigere. Samboer har reist ned der og betalt under 1000 lappen for flyreisa tur/retur og for hotellet.
ORIGINAL: Trine82
ORIGINAL: nina
Tar du på sparket tur og uspesifisert hotel blir det mye billigere. Samboer har reist ned der og betalt under 1000 lappen for flyreisa tur/retur og for hotellet.
er bare så redd jeg skal havne på et hotell milevis fra stranda...