Er det langt fra flyplassen Charles De Gaulle og Paris?
Bestilte billetter dit i går:) Gleder meg som en liten unge
Bestilte billetter dit i går:) Gleder meg som en liten unge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi var der i påsken, helt fantastisk sted. Beste ferien vi har hatt noengang. Parken er helt super for de minste barna. Det er jo også to parker nå, Disneyland og Disney Studios. Studios var mest gøy for de voksne. ;-)Lykke-Li skrev:
Vi bodde på David Crockett Ranch, kan anbefales på det varmeste.
Enkel standard på campinghyttene, men området var helt supert for barn.
Stor lekeplass, innendørs badeland, bondegård med massevis av dyr, minigolf, skogsstier å gå på, buffetrestaurant. Hotellet hadde alt.
Når det gjelder selve parken så finnes det ikke VIP billetter som gjør at du slipper køene, med mindre du har fått i stand en deal som ikke er tilgjengelig for alle andre.
Men de har noe som heter FastPass på de mest populære attraksjonene. Da kan du ta en billett i luken som gir deg et gitt tidspunkt du kan komme tilbake på, for eksempel 1,5 time senere. Og da leverer du billetten og kan gå forbi køen. Men du kan bare ha en slik FastPass billett av gangen.
I tillegg er det et tilbud til de som bor på et Disney Hotell om at de kan komme inn 2 timer før parken åpner (altså kl.8). Da er noen av karusellene åpne, det benyttet vi oss av. De mest populære attraksjonene for de minste var åpne da, også kan dere stå først i køen på resten når selve parken åpner.
Det enkleste når man skal reise fra Paris til Disney er tog. Tar ca. 40 min og stopper ved inngangen til parken. Det er en drøy halvtime å kjøre fra flyplassen og til parken.
Bare spør hvis det er noe mer du lurer på. :-)
Ja, det skjønner jeg.Lykke-Li skrev:
Hvis du kjøper billettene på forhånd så koster det tilsammen ca. 2.200,- for et 4-dagers pass for deg og jenta di til begge parkene i juli. (4 av 7 dager).
Altså 550,- per dag for dere begge.
Alternativt så koster det ca. 800,- kr for et 1-dags pass til dere begge.
Jeg ser at det hotellet jeg snakker om koster ca. 3.100,- per natt i juli, så hvis du trekker fra billettprisen så blir det jo fortsatt 2.550,- per natt. Så det er jo ganske dyrt.
Håper dere får en fantastisk ferie, jeg er skikkelig misunnelig!!
Jeg var der for noen år siden.. Gled degOceania skrev:
Vi tok toget og det funket fint.
Joda.Lykke-Li skrev:
2-dagers pass for alle tre til begge parkene koster tilsammen ca. 2.800,- kr (379 euro).
Anbefaler som sagt å kjøpe på forhånd. Det er lange køer for å komme inn i parken, først gjennom security og deretter i inngangsporten. Og køen i billettluken er enda lenger.
En annen ting, hvis dere ønsker å spise middag inni parken så MÅ dere booke et bord på forhånd.
Vi gikk sultne til sengs første kvelden fordi vi ikke hadde reservert noe bord, og alle restaurantene var propp fulle. Tipper det er enda verre i juli.
Anbefaler buffetrestauranten som ligger ved inngangen, heter Plaza Gardens.
| 2-dags Hopper billet . | |
Den perfekte måde at opleve magien i de to Disney Parker! 2-dags Hopper billet med ubegrænset adgang til de to Disney Parker |
|