Noen som har vært her ??

• Trådstarter Trådstarter 091215
  • Opprettet Opprettet
0

091215

Guest
http://ksb.apollo.no/cgi-bin/ksb.cgi/www/bookingGuide/index.p?sid=acccc7931e1a3d5d3814318110a982df&lid=0&type=page&page=GuidePage&agentId=40551&brandCode=apollo¤cyCode=nok&departureAreaCode=TRD&departureCountryCode=norway&durationInDays=7&flightDate=2011-04-09&flightSerieCode=DLPA6&hotelCode=SLU&languageCode=norwegian&numberOfAdultPassangers=4&salesId=SIT&travelAreaCode=PRI&tripCategoryCode=flightAndHotel

[:D]

Om noen har det:  Hvordan var det der ? Barnevennlig ? Mye trapper?

Grand Canaria vil jeg påstå er barnevennlig [:)] Kan ikke huske det bemerket så mye trapper nei...

Er det Lufesa du skal ligge på? For der har jeg vært[;)] Null trapper for det ligger midt i sentrum på andre siden av kjøpesenteret. Eget bassengområde. Veldig greit med små barn der, sola kommer ikke på området før rundt 11 kanskje og det er jo kjekt så de kan leke litt uten at sola står på for fullt[:)] På kveldene kan det jo bli litt støy da, men spørs hvilken side du ligger på. Jeg har så bra sovehjerte, så jeg brydde meg ikke om det. Veldig bra hotell, ferske rundstykker på døra hver morgen[:D] Jeg anbefaler det hotellet[:)]

En ting til... det er ikke akkurat så mye som skjer for barn der da, men tenker at det er ikke så aktuelt uansett når hun er så lita ennå, eller...? Tenker da på show på kveldene og sånn[;)]

Back
Topp