Noen som har vært gravid til tross for TR?!

Emz mamma

Elsker forumet
Har hatt en slags TR på besøk her, dvs en meget spesiell periode... først en og 1/2 dag med vanlig blødning og ellers type en liten "klatt" hver dag de siste fire dagene... lurer på om det kan være noe som skurrer her... har ihvertfall bedt lillesøster kjøpe en test så jeg kan avkrefte/bekrefte tilstanden.... For et styr denne prøvinga,blir mentalt helt forstyrra selv om vi lever etter "det skjer når det skjer...."

Så lurte på om det fantes noen som har vært gravid til tross for et merkeli besøk av TR?!?!

Det finnes mange som har vært gravid til tross for en blødning ja. Noen har til og me månedlige blødninger gjennom hele svangerskapet, men det er ikke vanlig. For de flest som har blødninger når de er gravide er det vel stort sett bare sanakk om de første månendene, 1-3 måneder utfra det jeg har lest.

en test vil gi deg svaret, som du sier.

Det er merkelig, hvor tullerusk vi kan bli av dette styret. Det er slitsom å prøve å lage beby, rent mentalt....

Jeg har hørt at det er mange som har hatt festeblødning... det minner om en slags tante rød! kanskje det er det du har??
[:D][:D]

LYkke til!!!

Men TR kom 2 dager etter IKM, så tror nok at det bare er en forstyrra TR som har vært så "vennlig" å vært innom.... TR kan egentli bare dra pokker ut i blåbærskogen snart [:D] VIL HA KUL!!! (nesten så man gleder seg til å ha halsbrann 24 timer i døgnet) [:D]

nå har jeg jo ikke vært gravid selv, men jeg vet at da mamma var gravid med meg hadde hun mens som normalt de første månedene... [8D] Denne kroppen er ikke til å bli klok på!!

det hørtes mer ut som denne fremmede (for meg) festeblødningen... min kom jo to dager ETTER IKM....

nei,min kjære lillesøster så ikke mld om å kjøpe med test til meg idag... så det spørs om jeg må nok en gang snike meg gjennom apotekets dører etter å ha vært i barnehagen imorgen... *sukk* spennende om du har hatt festeblødning... Kroppens mysterier...

brukte jo da 100kr på en test fra apoteket,og den viste som antatt bare en strek... får bare kose oss i halmen hele jula nå da... [:)]

Back
Topp