Noen som har vært forlover?

TwistedSister

Elsker forumet
Jeg skal være forlover og trenger tips til hva vi kan gjøre i utdrikningslaget[:D]
Hun er gravid, 3 mnd på vei og skal ha det i April...

Har ikke vært forlover, men har jo blitt drikki ut selv da [:D]
Vi var i platestudio og spilte inn sang.. Kjempegøy og minne for livet [:D] Og vi var på spa.. veldig digg det også [:D]

ORIGINAL: heges79

Vi var i platestudio og spilte inn sang.. Kjempegøy og minne for livet [:D] Og vi var på spa.. veldig digg det også [:D]

Hehe, stemmer det... Nydelig stemme hadde du! [:D][:D]
Faktisk en veldig god ide...spille inn sang og spille den av i bryllupet...[;)]

me hadde du!
ORIGINAL: TwistedSister

ORIGINAL: heges79

Hehe, stemmer det... Nydelig stemme hadde du! [:D][:D]
Faktisk en veldig god ide...spille inn sang og spille den av i bryllupet...[;)]

Hehe.. Ja, jeg burde blitt popstjerne eller noe jeg vet du [:D][:D] NOT!!!!
Men sinnsykt moro når det stod på og flaut når det ble spilt i bryllupet [:)]

Hva med og ta en mer amerikansk vri og heller ha en Bridal Shower..?

Invitere masse jenter på god mat og masse moro UTEN å drikke og drite ut!
Alle kan ta med en gave til bruden, så blir det litt ekstra stas.. ;)

En ting til som jeg synes har vært veldig morsomt i utdrikningslag er at alle har med gaver som minner om en spesielle hendelse eller noe som man forbinder med den personen. Så skal bruden gjette hvem som har hatt med gaven og fortelle historien rundt det.. Blir ofte MYE latter og gode mimrehistorier [:)] 

Har vært forlover ja, men bruden var ikke gravid [:)]

DA kan man jo finne på litt tull, men om hun er gravid hadde jeg nok tatt mest kos med gode venninner [:D]

jeg var forlover for ei god venninne som var nesten høygravid da ho skulle gifte seg.
det jeg gjorde var å invitere venner hjem til meg og lagde god middag osv.
ho visste ingenting så hadde bare avtalt med forloveden hennes at ho ikke måtte legge planer den dagen da.så ringt ejeg til henne og lurte på om ho ville ta en tur til meg(vi bor3min unna hverandre) og at det hasta litt/var litt krise.og hun kom hit og ble veldig overrasket!!!
så hadde vi en stille og rolig og utrolig koselig kveld her hjemme med musikk dans og prat.de som ville drakk litt vin.
og noe jeg lagde til henne som hun satte stor var:
jeg hadde tatt en skoeske og kledd en i fint papir.så putta jeg en "dagbok" inni hvor jeg hadde på første sida skrevet et dikt om ekteskap og kjærlighet-og som hun kunne bruke som dagbok/minne bok fremover i ekteskapet og ellers i livet.
også hadde jeg en liten bok oppi om ekteskap og en liten bok om vennskap.og eller slitt dill og bittelitt snop:P
den ble ihvertfall satt stor pris på[:)] en personlig gave

Back
Topp