Noen som har vært borti

Lilleguttsmamma

Elsker forumet
å ha oppdaget at bleien til barn har vært litte grann våt, men nesten ikke vistes og med litt blod i? Det var bleien til lille gutt nå og sist jeg byttet bleie på han var da han la seg og da var den heller ikke noe særlig våt, men da var det ikke blod i bleien. Han ble 1 år i går og drikker litt, men vil ikke ha noe særlig det vi tilbyr av drikke til han.

Han kjennes litt varm ut, prøver å få tatt tempen, men han er en makk og vil ikke ligge i ro når jeg skal ta tempen i rompa.

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ehm..høres sikkert superblond ut, men hva er uvi?

urinveisinfeksjon[:)]

Har prøvd vann, melk vil han ikke ha lengere, juice, utblandet juice, saft og saft med litt brus i. Har prøvd med flaske (har også mangen forskjellige flasker), i tute kopp og vanlig kopp, men nei. Flaska så kommer det nesten ikke ut noe, tute koppen så kommer det mye ut og vanlig kopp blir det bare gris ut av. Så jeg snakket med helsesøster og hun sa at han trenger ikke så mye drikke siden det er mye væske i grøten (eneste måten jeg får i han melk er via grøten), men når bleiene er omtrent like tørre som ørkenene så må det jo være noe som ikke stemmer. Enkelte ganger så tror vi at han har drikket veldig mye når han har fått saft på flasken, men da har det altså rent utover hele gulvet. Har vel prøvd å få han til å drikke vann i 6 mnd uten at han vil det. 

Da gullet var syk me oppkast og diare, og d senere viste seg at han var dehydret så var bleia sånn te oss også, knapt tiss i d hele tatt og litt blod atme der tissen hadde vært. Nevnte d til legen og de sa at d mest sannsynlig ikke er no galt, sånn som kan skje sa de til oss. Men sikkert greit å få sjekket d uansett da.[:D]

Da min datter hadde urinveisinfeksjon fikk hun blod i bleien,så det høres ut som et tegn på det

men uansett så får jeg i dag ta å få sjekket om han kan ha urinveisinfeksjon for det er så ekkelt å ha det.

Back
Topp