noen som har vært borte i dette...

lena

Elsker forumet
heisann alle sammen...

har vært på sykehuset på onsdag pga lite liv i magen...det var ikke noe galt sa legen..
i dag var jeg på etter kontroll og fikk vite at morkaken ligger for langt ned...
skal tilbake 30 oktober for sjekk...om ikke morkaken har flyttet på seg må det bli keisersnitt...
uff jeg gruer meg til dette...er jo ikke dette jeg hadde planlagt akkurat...
men,men jeg får krysse fingrene...
noen som har vært borte i dette selv?

klem
 
Hei. Har ikke vært borti det selv, men har en vennine som skal ta keisersnitt 26 oktober pga dette. Hun sier at det har vært mye stress og mas, men alt går bra nå, og hun gleder seg til å få en liten gutt. Det går nok bra skal du se! Lykke til!
Klem
 
Heisann Lena!

Jeg opplevde det samme som deg da jeg ventet mitt første barn. Da jeg var på ultralyd i uke 18 lå også min morkake og stengte for en naturlig fødsel. Jeg fikk samme beskjed som deg og ble også engstelig og skuffet. Men da jeg var på ultralyd igjen senere i svangerskapet hadde morkaka flyttet seg og jeg fødte min datter i normal fødsel. Jordmoren sa at som oftest flyttet morkaken seg så hvis hun har rett er det jo en god sjans for at du også kan føde normalt [:)]

Så nå krysser jeg fingrene for at også din morkake flytter seg [:)]
Lykke til!
 
hei snusken..
hvor lang tid etter tok du ul da? de så det første gang i uke 19 hos meg,men regnet med at den ville flytte seg..nå er jeg i uke 26 og den har ikke flyttet seg noe siden sist...

klem
 
Back
Topp