Noen som har vært borte en uke fra 11,5 mnd baby?

Happy1991

Flørter med forumet
Hei. Lurer på om noen har vært ei uke borte fra babyen sin på 11,5 mnd? Venninnene skal på en ferie som vi har snakka om i årevis, kjenner jeg har lyst å være med men er redd for savnet, og at baby ikke skal kjenne meg igjen når jeg er tilbake. Baby skal såklart være hjemme med pappa som har pappaperm så slapper helt av med det.
 
Hei. Lurer på om noen har vært ei uke borte fra babyen sin på 11,5 mnd? Venninnene skal på en ferie som vi har snakka om i årevis, kjenner jeg har lyst å være med men er redd for savnet, og at baby ikke skal kjenne meg igjen når jeg er tilbake. Baby skal såklart være hjemme med pappa som har pappaperm så slapper helt av med det.

Prøv med 2 netter først og se hvordan det går, både for deg og babyen :)
 
Det er det kun du som kan kjenne på og avgjøre, for noen går det helt fint, for andre er det for lenge :)
 
Jeg ville prøvd ut å reise bort et par netter først og sett hvordan det gikk både for deg og babyen. Da er det lettere å kjenne på om en uke går bra for dere begge
 
Kjenner flere som har gjort det, har gått fint det. Jenta mi er akuratt så gammel nå, og jeg personlig er ikke klar for det da + vi ammer enda og ønsker egentlig fortsette en stund til:)
 
Jeg kjenner flere som har gjort det og det har gått helt fint :) Henger meg på de andre som tipser om å prøve et par netter først og se :) Den ene venninna mi som gjorde det ammet fremdeles og pumpet seg mens hun var borte, og baby tok puppen like fint da hun kom hjem. Kjenner også ei som jobber offshore og fremdeles ammer og ungen er over 2 år :)
 
Pappaen tok med seg lille til svigers i nesten en uke når hun var 10,5 måned. Det gikk helt supert. Snakket med de på skype 1-2 ganger for dagen, noe hun syns var veldig stas :)
 
Jeg måtte reise bort en uke da sønnen var 12mnd,og det var absolutt verst for meg egentlig. Var ingen problemer da jeg kom hjem igjen
 
Back
Topp