Noen som har tips ..??

Så utrolig slitsomt.. min har heller ikke villet ha smokk eller flaske, bare pupp.. det er først nå siste få dagene han har villet drikke fra tutekopp (vann)... så når det gjelder akkurat det så tror jeg det kommer hvis du tilbyr ofte...
Når det kommer til det andre så er det denne tiden de begynner å få separasjonsangst..(7-8 mndr)...så kan jo være noe med det..  
Går det ann at faren gir kveldsmåltidet som fast, at du går i et annet rom? (hvis han er inne i bilde da selvsagt)... eller blir hun helt vrang?  hvis du sitter sammen med andre som gir, vil hun forsatt bare ha av deg? 

Det kan høres ut som om hun har kommet i separasjons angst periode del 1 :) 
søk litt på nettet, en link som kom opp øverst som er veldig generell er denne:
http://www.danielsbok.no/separasjon.php

Ta signalene på alvor og blir du veldig frustrert så snakk med helsestasjonen. Dette kan være din datters signaler på at hun finner størst trygghet med deg og at hun nå begynner å forstå at det ikke lenger er mammaMeg men mamma OG meg. Det er en stor oppdagelse for ett lite barn og kan være veldig skummelt... 

Uansett lykke til.... :D

Oceania skrev:
Så utrolig slitsomt.. min har heller ikke villet ha smokk eller flaske, bare pupp.. det er først nå siste få dagene han har villet drikke fra tutekopp (vann)... så når det gjelder akkurat det så tror jeg det kommer hvis du tilbyr ofte...
Når det kommer til det andre så er det denne tiden de begynner å få separasjonsangst..(7-8 mndr)...så kan jo være noe med det..  
Går det ann at faren gir kveldsmåltidet som fast, at du går i et annet rom? (hvis han er inne i bilde da selvsagt)... eller blir hun helt vrang?  hvis du sitter sammen med andre som gir, vil hun forsatt bare ha av deg? 

hun slår seg helt vrang.Hyler og gråter og kaster seg bakover.Hun tåler ikke å lsitte på fanget til andre samtidig som jeg er  i rommet. da er det konstant hyling til jeg tar henne tilbake.Men om hun har sovet i vogna og det er far som kommer å plukker henne opp og hun ikke ser meg eller hører meg så aksepterer hun det.Men hun tåler ikke å bli matet av andre. vet ikke hva jeg skal gjøre lenger

Back
Topp