Noen som har tips til navn ??

Mammantil_N_W

Blir kjent med forumet
Noen som har tips til navn som passer sammen med Theo?
Vi har tenkt på navnet Theo, men vil gjerne ha et navn til sammen med det

Theo Mathias
Theo Sebastian

Det var litt vanskelig å finne mellomnavn til Theo

Er det for et nytt barn eller et mellomnavn for Theo?:happy:

Theo Emil
Theo Elias
Theo Milan
Theo Christoffer

Kjæresten har et onkel barn som heter Matheo
Visst ikke hadde det vært et alternativ
Da hadde nok ikke jeg kalt mitt barn for Theo dersom fetteren het Matheo.
Fetteren til baby i magen heter Cedrik, vårt favoritt navn har alltid vært Fredrik, men siden fetteren nå heter Cedrik så velger vi ikke Fredrik til lillebror, da vi synes det blir for likt og for nær familie.

Fetteren til baby i magen heter Cedrik, vårt favoritt navn har alltid vært Fredrik, men siden fetteren nå heter Cedrik så velger vi ikke Fredrik til lillebror, da vi synes det blir for likt og for nær familie.

Ser den, men er veldig sjeldent vi er sammen med dei å Veldig vanskelig å finne navn man liker om man skal tenke sann, da han har maaange søskenbarn osv

Cedrik og Fredrik blir litt komisk når man sier det sammen. Er i samma gata som Ole og Dole. Haha. Men jeg hadde helt ærlig ikke brydd meg. Hverken om det eller Theo og Matheo.

For det første fordi man gjennom et langt liv kommer til å forholde seg til fryktelig mange andre enn fetteren sin, og for det andre fordi man uansett risikerer å få en kjæreste som heter Thea eller en bestevenn som heter Theodor.

Back
Topp