Noen som har tips til god baby lue?

karrissa

Flørter med forumet
Hei! Jeg har to ull luer fra nøstebarn men syns ikke de sitter på godt på. Andre steder på nett som man kan finne gode luer til småttisene? Jeg ser for meg noe i ull/silke - finnes det noe som heter djevel luer?

"Bestemoren" til jenta strikket en "djevellue" (en slik som går ned i en spiss i panen) til henne, og den sitter veldig godt på. Hvis du strikker selv eller kjenner noen som strikker er det bare å kjøpe garn på nøstebarn og sette igang :) Kan godt hende at de er til salgs noen steder også.

Jeg Har en tynn merino ull lue fra BambinoMerino til snuppa som jeg er veldig fornøyd med. Deilig tynn ull som ikke klør (kjennes ut som bomull) og sitter som støpt :-) Har kjøpt den på mimmis.no, newborn str. Den begynner å bli litt trang nå som hun er en måned, men hun var 37cm i hodet når hun var født. Ser de har de i str 3-18 mnd også.

jeg haren silkelue og synes den er super, men vet ikke hvor den er kjøpt annet at det var i tønsberg... ettet søk på nett ligner den på soliusluer

Tusen takk alle sammen :) Strikking er desverre ikke sterke side, og heller ikke mange i min omgangskrets desverre. Noen andre som vet om nettbutikker som kan ha slike luer?

karrissa skrev:
Tusen takk alle sammen :) Strikking er desverre ikke sterke side, og heller ikke mange i min omgangskrets desverre. Noen andre som vet om nettbutikker som kan ha slike luer?

trebjørner

Ville rett å slett kjøpt Elte Luer, de er de beste jeg har vært borti, men er du så heldig og kan strikke, så er jo d alternativet best da, men av kjøpeluer har jeg vært mest fornøyd med Elte sine :D

Vi har Janus luer og er veldig fornøyd med de :) selvom veslemor er litt for liten i hodet fortsatt :)
Vi kjøpte de i en ull butikk men vet de er lette å få tak i på nett, bare å google ;)

også fornøyde med janus! det selger de faktisk også på sparkjøp..

Vi har kjøpt en joha lue som jeg elsker! Den sitter som støpt og ser i tillegg kjempe stilig ut. (den har sånn gammellue look)

Back
Topp