Noen som har The Sims 4 på Mac?

Ønskebarnnr2

Gift med forumet
Jeg spiller Sims 4, men har til nå kun spilt det på vanlig pc. Jeg har mac nå, men den har ikke sånn at man sette inn plate, og lurer da på hvordan jeg kan få spilt sims på macen. Er det noen som fortelle meg hvordan jeg lagt inn sims 4 på mac? :-)

Du må laste ned origin og skrive koden inn der som ligger i coveret, tror jeg. Hvis du ikke finner en kode, så tar du bare kontakt med de, også fikser de det :-)

Jeg kjøpte på origin sin hjemmeside :) så laster man ned spillet derfra.

Laster det ned via origin. Det gjør jeg uavhengig av cd. Bruker bare koden som er inni :) Easy peasy

Du må laste ned origin og skrive koden inn der som ligger i coveret, tror jeg. Hvis du ikke finner en kode, så tar du bare kontakt med de, også fikser de det :-)
Jeg kjøpte på origin sin hjemmeside :) så laster man ned spillet derfra.
Laster det ned via origin. Det gjør jeg uavhengig av cd. Bruker bare koden som er inni :) Easy peasy
Tusen takk for svar! :-) da skal jeg prøve i morgen :-)

Kan jeg bare spørre et spm her. Ser det finnes mange forskjellige "temaer" for sims. Er det et helt spill, eller bare tilleggspakke?

Syns the sims 4 er veldig bra hvis man har tileggspakkene :) uten så kan det fort bli kjedelig syns jeg :p

Back
Topp