Noen som har testet "sent"?

Når fikk du positiv?

  • 10dpo

    Votes: 6 46,2%
  • 11dpo

    Votes: 1 7,7%
  • 12dpo

    Votes: 5 38,5%
  • 13dpo

    Votes: 0 0,0%
  • 14dpo

    Votes: 1 7,7%

  • Antall som har svart
    13
  • Avstemningen er avsluttet .

BabyBluum

Elsker forumet
Vi som prøver :)
Himmelbarn
*Aprilbaby 2018*
Septemberlykke 2024
Noen her som har testet positivt etter 10dpo?
Og det har gått bra?

Jeg er selv 11dpo idag og blenda test. Har betatest på onsdag. Blir litt stressa når jeg ser så mange teste positiv før 10dpo her inne :playful: :nailbiting:
 
8 dpo her. Ser nå at spørsmålet var noe annet. Men ikke testa senere enn 10 dpo positivt.
Både når det var gått bra og dårlig.
 
Jeg skjønner bekymringen din så godt! Vi er jo helt likt, og jeg testet også negativt idag (11 dpo). Jeg har «sneket» litt rundt på forumet og ser at det er flere som tester positivt 12 dpo. Noen har også skrevet 14 dpo. Men jeg er veldig spent på hva andre sier i denne tråden :Heartred

Kanskje de som svarer at de har testet positivt tidlig kan si noe om hvilke tester de har brukt? Jeg ser nå at jeg bruker de vanlige til make sure, og de er følsomme opp mot 25, ikke 10. Jeg prøver å berolige meg litt på det…..
 
Alltid fått positiv digital 10 dpo. Men tester med tidlig varianten strimmel til billig tester mener jeg.
 
Jeg testet i går. Var 12 dpo og fikk helt hvit test...har en del murringer i dag, så jeg er redd for mens. Har ikke tatt test i dag...
 
Jeg skjønner bekymringen din så godt! Vi er jo helt likt, og jeg testet også negativt idag (11 dpo). Jeg har «sneket» litt rundt på forumet og ser at det er flere som tester positivt 12 dpo. Noen har også skrevet 14 dpo. Men jeg er veldig spent på hva andre sier i denne tråden :Heartred

Kanskje de som svarer at de har testet positivt tidlig kan si noe om hvilke tester de har brukt? Jeg ser nå at jeg bruker de vanlige til make sure, og de er følsomme opp mot 25, ikke 10. Jeg prøver å berolige meg litt på det…..
Bruker også vanlig makesure. Har prøvd babyplan sin vanlig og tidlig, men de har jeg ofte opplevd skyggestrek på. Rfsu er også elendig, og prøvd noen andre opp gjennom åra. Synes egentlig makesure slår ut tidlig nok og har aldri opplevd skygge.

Tenkte det hadde vært interessant å finne ut hvor tidlig/sent folk tester positiv her inne på assistert:)
 
Bruker også vanlig makesure. Har prøvd babyplan sin vanlig og tidlig, men de har jeg ofte opplevd skyggestrek på. Rfsu er også elendig, og prøvd noen andre opp gjennom åra. Synes egentlig makesure slår ut tidlig nok og har aldri opplevd skygge.

Tenkte det hadde vært interessant å finne ut hvor tidlig/sent folk tester positiv her inne på assistert:)
Absolutt! Veldig interessant, og jeg har tenkt på det samme! Ser at noen «gir opp håpet» rundt 10/11 dpo, men alt jeg leser av faglitteratur sier at dette er veldig, veldig tidlig. Men blir jo helt klart stresset av at flere tester positivt såpass tidlig:nailbiting:Tenker jo at det handler litt om at man kjenner kroppen sin, og vet når man vanligvis tester positivt. Dette er min første runde med prøving, så jeg aner ikke noe om det når det gjelder egen kropp. Samtidig er forventningene svært lave, kun fordi dette er første runde… Men har ikke gitt opp håpet enda!:Heartred
 
Med alle de andre har jeg fått positiv på tidligtest 9dpo, denne gangen brukte jeg bare en tidligtest fra rfsu(not the best) og fikk -. 12dpo fikk jeg veldig fin positiv på 25mlu, selv om jeg hadde testet kvelden før og fått -
 
Jeg har fått positiv test så sent som ett par dager etter IKM med første.. H*n er 9 år Fikk da først negativ test ved IKM, men mensen kom ikke så tok EN test til for da ville mens komme liksom... Men bam! Der var den positiv.

Nå i prøving på nr 2 har jeg fått positiv test rundt 8dpo - 12 dpo.. Men ingen som har holdt hele veie enda :/
 
Back
Topp