Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker også vanlig makesure. Har prøvd babyplan sin vanlig og tidlig, men de har jeg ofte opplevd skyggestrek på. Rfsu er også elendig, og prøvd noen andre opp gjennom åra. Synes egentlig makesure slår ut tidlig nok og har aldri opplevd skygge.Jeg skjønner bekymringen din så godt! Vi er jo helt likt, og jeg testet også negativt idag (11 dpo). Jeg har «sneket» litt rundt på forumet og ser at det er flere som tester positivt 12 dpo. Noen har også skrevet 14 dpo. Men jeg er veldig spent på hva andre sier i denne tråden
Kanskje de som svarer at de har testet positivt tidlig kan si noe om hvilke tester de har brukt? Jeg ser nå at jeg bruker de vanlige til make sure, og de er følsomme opp mot 25, ikke 10. Jeg prøver å berolige meg litt på det…..
Absolutt! Veldig interessant, og jeg har tenkt på det samme! Ser at noen «gir opp håpet» rundt 10/11 dpo, men alt jeg leser av faglitteratur sier at dette er veldig, veldig tidlig. Men blir jo helt klart stresset av at flere tester positivt såpass tidligTenker jo at det handler litt om at man kjenner kroppen sin, og vet når man vanligvis tester positivt. Dette er min første runde med prøving, så jeg aner ikke noe om det når det gjelder egen kropp. Samtidig er forventningene svært lave, kun fordi dette er første runde… Men har ikke gitt opp håpet enda!Bruker også vanlig makesure. Har prøvd babyplan sin vanlig og tidlig, men de har jeg ofte opplevd skyggestrek på. Rfsu er også elendig, og prøvd noen andre opp gjennom åra. Synes egentlig makesure slår ut tidlig nok og har aldri opplevd skygge.
Tenkte det hadde vært interessant å finne ut hvor tidlig/sent folk tester positiv her inne på assistert