Noen som har test-dato 21/12?

småbrukerfrue

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Jeg tester mandag 21/12, noen som også skal teste??? Ble inseminert mandag 7/12, håper spiren sitter nå, hadde vært verdens kosligste julegave :)

Skal holde deg oppdatert, du får oppdatere meg også :) trenger ingen andre julegaver om dette går i boks! :)

Kjenner at jeg begynner å bli utålmodig :( har jeg ikke blitt gravid denne mnd så blir det full fart med trening og vektreduksjon i januar!!! :p

Jeg oppdaterer deg her, som jeg lovte :) fikk svakt positiv test i går og litt sterkere test i dag. Aldri sett en positiv test på de 2-2,5 årene vi har prøvd, så dette er helt uvirkelig. Tester du hjemme eller blir det blodprøve?

Jeg oppdaterer deg her, som jeg lovte :) fikk svakt positiv test i går og litt sterkere test i dag. Aldri sett en positiv test på de 2-2,5 årene vi har prøvd, så dette er helt uvirkelig. Tester du hjemme eller blir det blodprøve?
Jeg tester hjemme, skal ringe inn om den er positiv, så blir det ul tre uker etter det :) viss den er negativ så er det bare å vente på ny mens. Tipper jeg kan begynne rett på letrozol på neste syklus og ny inseminering :)

Har du tatt ny test? :D

Jeg har tart test i noen dager, blendahvite er de alle. Sitter når og venter på dagens resultat, gjorde det ekstra tidlig i dag siden jentungen vekte meg :) blir nok enda en skuffelse, var ikke denne julegaven jeg hadde håpet på...

Back
Topp