Jeg tester mandag 21/12, noen som også skal teste??? Ble inseminert mandag 7/12, håper spiren sitter nå, hadde vært verdens kosligste julegave 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jeg tester hjemme, skal ringe inn om den er positiv, så blir det ul tre uker etter detJeg oppdaterer deg her, som jeg lovtefikk svakt positiv test i går og litt sterkere test i dag. Aldri sett en positiv test på de 2-2,5 årene vi har prøvd, så dette er helt uvirkelig. Tester du hjemme eller blir det blodprøve?
Så dumt, håper det klaffer i neste syklusHar testdato den 23. Men mens kom i går![]()
Har du tatt ny test?Jeg oppdaterer deg her, som jeg lovtefikk svakt positiv test i går og litt sterkere test i dag. Aldri sett en positiv test på de 2-2,5 årene vi har prøvd, så dette er helt uvirkelig. Tester du hjemme eller blir det blodprøve?
Har du tatt ny test?![]()
Hvordan går det med deg nå småbrukerfrue?Jeg har tart test i noen dager, blendahvite er de alle. Sitter når og venter på dagens resultat, gjorde det ekstra tidlig i dag siden jentungen vekte megblir nok enda en skuffelse, var ikke denne julegaven jeg hadde håpet på...