Noen som har termin 24 nov?????

loveorhate

Glad i forumet
Jeg har lyst til og dele gledene mine med noen som har termindato samtidig som meg? Det hadde vært godt og prate meg noen som er like langt på vei som meg.. Kanskje vi har litt samme plager?

er det du som har sendt meg mail angående ikea møbler... min lille datter skal jo hete Nathalie[:)]

Nei, jeg har ikke sendt deg noe mail ang møbler... Så koslig at du skal kalle henne det! Jeg heter ikke Natalie, bruker det som ett kallenavn. Vil gjerne kalle dattra mi det også, men vet ikke helt om typen vil. Sandra

Jeg har 5 desember så det er jo ikke så veldig langt unna. Men håper snuppa kommer i slutten av november.

Har termin 5 november, men er selv født 24 november[:)]

Ja, du er ca 2 uker etter meg:) Kan jo godt hende hun kommer i november. Lille jenta mi kommer i november håper jeg, også på at hun kommer på termindatoen. Har ikke lyst til og gå så veldig mye over tiden...

heisann..
jeg har termin bare 4 dager etter deg ...det var jo ikke så langt unna...
noen spesielle plager du har da?

klem

Nei, har ikke noe spesielle plager, enn at jeg har vondt i ryggen da jeg legger meg.. Men det hører med graviditeten:)[;)]

Hei,jeg har termin 25 nov.ikke langt unna det...

hei!
jeg har termin 21 nov med mitt 2 barn. er mer usikker denne gangen, fordi jeg har vært så my kvalm den siste tiden nå.
har kynnere som det er mye tak i også. hva med deg da? er du i fin form, eller har du litt plager du også

Ja, jeg er i ganske fin form, har litt vond rygg, litt kynnere som har kommet nå den siste mnd.. Er du redd for at du skal føde fortidlig da? Vet du hva det blir eller?`

Jeg har termin 23. november! 10 uker igjen nå. Synes egentlig det er litt for lenge å vente...men ingenting å gjøre med det[:)]
Begynner å merke det mer på kroppen nå. Blir fort sliten i både kropp og sinn. Gleder meg til det forutstående! Håper formen er fin![8D]

jeg har termin 28, så det er jo ikke langt unna

Heisann! Jeg har termin 17.nov!!! Det er jo bare ni uker igjen i dag......gleder meg kjempemasse! Har en del plager med bekken og er derfor sykemeldt 50%. Men dersom det ikke blir verre enn det er nå. Ellers er jeg i fin form og bare gleder meg til vi ska få møte nurket vårt.

sorry for at jeg er litt treg til å svare, men er jo gravid :) jeg var litt redd for å føde for tidli, men jeg mer avslappet nå, jeg er i uke 33 nå, så nå får det gå som det går. var på ultralyd igår pga at morkaka lå for langt ned å da var det ingen tvil, gutt nr 2 er på vei! isac skal han hete. vet du hva du får?
det er litt rart å tenke på at en er ferdi om 7-8 uker. det går veldig fort da

Har termin 23.nov. ikke så langt unna det da[:)] Men så skal det da være sagt at prosentandelen som føder på termindato er ikke er rare greiene...4-5% eller noe sånt?:)

Har termin 23 nov!kan jeg spørre deg når(hvilken dato)du blev gravid,hvis du har peil..??ikke eggeløsning altså men når du ble `befruktet´?Klemmings[8|]

Back
Topp