Noen som har tenkt ut noen navn? (Her kan du slenge ut de navnene du synes er fine)

Ø

Ønskebarn2015

Guest
På jente har vi bestemt oss for Linnèa (det var bestemt lenge før vi ble gravid)
På gutt har vi ikke bestemt oss. Vi leker litt med Ailo, jeg synes det er så fint (etter jeg fikk tygget litt på det) det er ikke så mange som heter :)

Selv om jente navnet var bestemt for lenge siden så kan jo det fort forandre seg :)

Ellers synes jeg Elèah, Thea, Ida, Lea, Tuva er fine jente navn :)
Gutter synes jeg er så vanskelig :p
 
Jeg har det klart hvis det blie jente, gutt er jeg litt mer usikker på. Viktig at det går sammen med storesøster. Må bare bruke litt tid på å varme opp samboer først ;) Sist gang ville han vente til vi visste hva det ble, før vi begynte å diskutere navn.
 
Så koselige navn. Jeg synes jentenavn er vanskelig, etternavnet er Lea, så det er søtt nok.
Jeg har en ganske klar tanke om hva guttenavnet blir, men holder det litt på innerlomma enn så lenge...
 
Vi har både jentenavn og guttenavn klart :) Jentenavnet har vi hatt siden XU'en min i Desember, guttenavnet ble vi enige om for et par dager siden ;)
 
Guttenavn som er aktuelle er Nicholas og Dominic.
Jentenavn er ikke klart men jeg liker Ida, Synne og Nora
 
Tror vi skal være heldige om vi blir enige innen ungen ska konfirmeres ;)
 
det er litt tidlig for min del. Litt redd for å ha " alt klart" såpass tidlig i svangerskapet. Hvertfall sånn for min egen del.

Jeg ser den :) Er slik jeg også. Er ikke blitt diskutert noe her enda heller, bare snakket litt løst om det, men jente navnet har vi snakket om lenge før jeg ble gravid :)
 
Jeg ser den :) Er slik jeg også. Er ikke blitt diskutert noe her enda heller, bare snakket litt løst om det, men jente navnet har vi snakket om lenge før jeg ble gravid :)
Men det er klart jeg tenker på det. Jeg tenker ikke på annet! Blir det gutt, blir det jente? Blir det kanskje to? Blir det noe av i det hele tatt? Klarer jeg å amme? blir jeg feit? blir jeg hønemor? blir jeg konsekvent nok? Hvilket rom skal jeg donere til babyrom? Hvilke farger? Hva for vogn? Bilsete? Barnehagesøknader ? Hvilken skole? Rumlet det akkurat i magen? Jeg må tisse.
Hele dagen.
 
Men det er klart jeg tenker på det. Jeg tenker ikke på annet! Blir det gutt, blir det jente? Blir det kanskje to? Blir det noe av i det hele tatt? Klarer jeg å amme? blir jeg feit? blir jeg hønemor? blir jeg konsekvent nok? Hvilket rom skal jeg donere til babyrom? Hvilke farger? Hva for vogn? Bilsete? Barnehagesøknader ? Hvilken skole? Rumlet det akkurat i magen? Jeg må tisse.
Hele dagen.
Hehehe:D
 
hei :greet025
gubben har veldig lyst på navnet Thea vist det blir jente, mens jeg har lyst på ca. 15 forskjellige navn :happy090

blir det gutt leker vi litt med Theodor, Theo, Leo eller Ruben :happy112
 
Vi er ikke enige enda, men vi får en jente, og jeg vil at hun skal hete Hedda :) Storebror (i august) heter Even, og jeg synes de er så fine navn begge. Mannen min har ikke klart å komme med sine topp tre navn, så vi får leve i uvisshet litt til ;)
 
Back
Topp