noen som har tenkt på....

komlå

Betatt av forumet
Heihei.

Lurte på om noen har begynt å tenke på navn og hvilke navn dere tenker på? er jo litt kjekt å se hva hvilke navn folk tenker på så vi får noen ideer alle sammen[:)]
Tenker en del på navn jeg, men er ikke så lett å velge ut noen er så mange fine navn.

Jeg har mange som suser forbi i hodet mitt, men de som fortsatt er der[:D] er: Gutt: Leon,Noah,August. Jente: Victoria, Amalie. Hvilke har du tenkt på?

Jeg har alltid tenkt på det før. Siden jeg var liten. Men nå står det helt stille!! Og de navnene jeg ville ha før, vil jeg ikke nå lenger...[&:] Synes det er vanskelig. Håper sambo finner ut![:)] Han har allerede et forslag.

Mjaaaaa.....som sikkert de fleste andre har jeg alltid hatt en viss idé om hvike navn jeg liker, men nå har mange av de blitt såkalte "motenavn" og da velger vi nok noe annet. Jeg hadde 3 som het Marius i samme klasse på barneskolen, og vi var 3 som het Heidi i samme rekkehus...det blir litt på samme måte [;)]
Konklusjon er vel; aner ikke!

Hvis vi får jente blir det Emilie, Til gutt tenker vi litt på Theodor [:)]

Vi har funnet jentenavn, thea marie. Men guttenavn har vi ikke enda!(er sansynligvis det vi får hehe!)

jeg syns det er veldig vanskelig jeg, har tenkt på noen navn men de forsvinner etterhvert å så dukker det nye navn opp.. Gutt: leander og oliver. Jente: toline, oline, emmma, ariel, marie...ja det var det jeg kom på nå men dukke stadig opp nye[:)]

Det er så vanskelig! [&:] Jeg hadde det helt klart da jeg var yngre, men mange av de navna har plutselig blitt så moderne. Og det vil jeg ikke. Har tenkt på mange, men har ikke fått bakoversveis av noen enda. [:D] Venter og ser, plutselig så dukker det nok opp, akkurat som Jonathan!

er ikke sikker ennå jeg er sååå mange navn å velge mellom men jeg har lyst å ha et skjeldent navn ikke så vanelig som alle heter...[:)][:D]

Vi har ikke helt bestemt oss enda..Men tror det blir Hannah Victoria om det blir jente og Mathias eller Tor Mathias om det blir gutt....

Gubben hadde bestemt seg for Alexander fra han var liten, men har greid å snu ham til William. Jeg synes Alex er oppbrukt her oppe.
Blir det ei tulle, får hun navnet Christine, men jeg vil ha Eliza. Har endel uker igjen til å snu han der også... Tihi...

Har ikkje tenkt så mykje på det. Var så enkelt sist... Svigermor gleda seg slik til å bli bestemor, men vart dessverre for sein, hø døde av kreft før ho fekk oppleve det! Vi hadde bestemt oss for å kalle opp etter henne viss det vart jente, og det fekk vi. Dermed vart det aldri noko å tenke på... [:)]

Vi har vel tenkt litt på navn, men ikke funnet noe bestemt ennå. Vi heller mot norrøne navn, som Odin, Ask, Hauk og så videre... Jentenavn er vanskelig, synes jeg! Jeg synes også det er litt viktig at det er mulig å uttale navnet på engelsk uten at det blir teit, og da er det ikke så greit med "Ask" for eksempel... [:D]

Ååååå, i stad kom det ultimate guttenavnet til meg! Men jeg vil ikke si det enda, [;)] det kan jo hende jeg ombestemmer meg... [8D] også må jeg overbevise min kjære. [&:] Vi er litt ulike, han er litt Hans, Ola og Per. [:D]

ORIGINAL: Nala

Vi har vel tenkt litt på navn, men ikke funnet noe bestemt ennå. Vi heller mot norrøne navn, som Odin, Ask, Hauk og så videre... Jentenavn er vanskelig, synes jeg! Jeg synes også det er litt viktig at det er mulig å uttale navnet på engelsk uten at det blir teit, og da er det ikke så greit med "Ask" for eksempel... [:D]

Enig med deg! Synes norrøne navn er kjempefine, dessverre synes ikke gubben det :-/
Jeg foreslo Idun med stor iver, men det ble nedslått på grunnlag at ketchup. Jepp - ketchup. *sukk*

ORIGINAL: Sanasol

Enig med deg! Synes norrøne navn er kjempefine, dessverre synes ikke gubben det :-/
Jeg foreslo Idun med stor iver, men det ble nedslått på grunnlag at ketchup. Jepp - ketchup. *sukk*

Ja, norrøne navn er kjempetøffe! Heldigvis er både jeg og sambo enige om det, men jeg regner med at vi får litt reaksjoner fra familien etterhvert... "Svigerfar" opererer med "arbeidsnavnet" "Hans Olav", men det blir det i alle fall ikke... Vi vet jo ikke hva det blir en gang... [:D]

Back
Topp