Noen som har tenkt på navn?

Sgsj

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2020
Er det noen som har begynt å tenke på navn? Fine jente og guttenavn?
 
Tja, jeg har begynt å tenke, men må finne noe både jeg og mannen liker!
Og så har vi dobbeltnavn på første, så jeg har lyst til å ha det på neste barn også...
 
Har en sånn greie med fornavn på 4 bokstaver, så et mellomnavn.
Jeg mistet min beste venn i november, så om det er en gutt ønsker jeg å bruke det navnet, sambo hadde et veldig godt forhold til sin onkel som er død nå, så det vil vi også ha med.
Men om det er en jente så har jeg ingen tanker enda.
 
Har nokre favorittar når det gjeld guttenamn, men jentenamn er vanskelig! Vi sleit med først og!
 
Nei, har brukt det fineste navnet jeg vet på kommende storesøster så sliter veldig:hilarious: føler vi kjenner noen som heter alle de fine navnene :wtf:
 
Har flere jentenavn, men omtrent ingen anelse på guttenavn. Det ene navnet jeg elsker tok en (ikke nær) venninne/tidligere kollega nettopp på sin sønn. Føler veldig sterkt at jeg får en gutt rart nok, men vi får se <3
 
Fire bokstaver fornavn uavhengig av kjønn og mellomnavnet kommer fra en eller annen slektning. Både jeg mannen, hundene og barnet vi allerede har, har navn på 4 bokstaver, så da må minsten også «passe inn» i navnerekka :joyful:
 
Ja, har et navn som jeg så vil ha til lillebror (vet jo ikke kjønn, men har på følelsen at dette er en lillebror), men gubben er uenig :( :( og de navnene han liker synes jeg er helt grusomme.. Så dette blir vanskelig :p
 
Vi har bestemt navn til både gutt og jente - men syns kanskje det blir en litt annen kategori på begge disse navnene enn det storesøster heter. Andre her som tenker at navn bør matche?

Selv heter jeg noe litt uvanlig og søsteren min heter noe som har vært på topplistene i mange år - aldri tenkt over det :)
 
Vi hadde guttenavn klart, men så klarte venninna mi å bruke det da. Føler det ødela litt for meg, men mannen sier han ikke bryr seg. Er uansett jeg som omgås henne så..
Har dobbeltnavn på alle fire, men han ønsker ikke det denne gangen da det ikke er vanlig i hans kultur (vi har ett felles barn).
 
Har en del navn på lista fra førstemann. Mannen min har lyst til å kalle opp etter sin mormor om det blir jente, men jeg liker ikke det navnet. Tror vi må lage et vetosystem.:stop: Kan jo ikke kalle ungen noe jeg ikke liker i det hele tatt!
 
Vi har bestemt navn til både gutt og jente - men syns kanskje det blir en litt annen kategori på begge disse navnene enn det storesøster heter. Andre her som tenker at navn bør matche?

Selv heter jeg noe litt uvanlig og søsteren min heter noe som har vært på topplistene i mange år - aldri tenkt over det :)
Jeg tenker ikke at det må matche, selv om jeg vet at mange mener det, eller kanskje gjør det litt ubevisst.
 
Jeg har en liten liste med jentenavn, men kun et guttenavn. Mannen har vel godkjent de fleste, men har ikke bidratt så mye i samtalen før han forstår at det er virkelig. Han bruker ikke energi på å tenke på noe før det er nødvendig, i motsetning til meg som ofte befinner meg i mitt eget hodet.
 
Tenker mye på guttenavn siden jeg har 3 gutter fra før. Så blir spennende å se hva h*n burde hete. Jentenavn har jeg mange forslag :p
 
Tenker litt på det, men langt fra bestemt noe!
 
Back
Topp