Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fjåsa
Synes det er bedre å ønske seg ting en å få masse rart. Vi skal nok hinte frem om hva vi trenger:)
ORIGINAL: annem82
Synes det er bedre å ønske seg ting en å få masse rart. Vi skal nok hinte frem om hva vi trenger:)
ja tenkte litt sånn jeg også. vil ihvertfall hinte til mamma og de, så får vi se om noen spør eller hva. hører mange får klær, og har så lyst å si, ønsker oss mest ull, men føler meg bare grådig da[:D]
ORIGINAL: annem82
ja tenkte litt sånn jeg også. vil ihvertfall hinte til mamma og de, så får vi se om noen spør eller hva. hører mange får klær, og har så lyst å si, ønsker oss mest ull, men føler meg bare grådig da[:D]
Det synes jeg ikke du skal synes, du er bare klar på hva dere ønsker. Det er viktig synes jeg. Ikke moro å måtte bytte en masse gaver, og kjempe flaut synes jeg når man blir spurt om gaven passet og man må si at den måtte jeg bytte.