noen som har tenkt å

Martha2

Gift med forumet
ønske seg noe i gave når mini blir født? er vel mange som gir gave da, er det teit å ønske seg ting? til mini ja[:)]

vi kommer til å ønske at noen kjøper en liten ting til HA i stede for at alle kjøper til babyen slik at han kansje ikke føler seg så utestengt.. men ellers kommer vi nok til å nevne til foreldrene våre hva vi mangler. Men er glad for det vi får.

Har ikke noe tradisjon med "nedkomsgave" i vår familie, så forventer ikke å få noe hos sambo. vi har felles økonomi og alt som vi trenger og kjøper til babyen vil være nokk.

har ikke tenkt å gi ut lister om det var det du tenkte på, men spør dem så skal de få vite.. om det blir gutt denne gangen, trengeer jeg jo ikke stort mye..

Synes det er bedre å ønske seg ting en å få masse rart. Vi skal nok hinte frem om hva vi trenger:)

ORIGINAL: Fjåsa

Synes det er bedre å ønske seg ting en å få masse rart. Vi skal nok hinte frem om hva vi trenger:)

ja tenkte litt sånn jeg også. vil ihvertfall hinte til mamma og de, så får vi se om noen spør eller hva. hører mange får klær, og har så lyst å si, ønsker oss mest ull, men føler meg bare grådig da[:D]

ORIGINAL: annem82

ja tenkte litt sånn jeg også. vil ihvertfall hinte til mamma og de, så får vi se om noen spør eller hva. hører mange får klær, og har så lyst å si, ønsker oss mest ull, men føler meg bare grådig da[:D]

Det synes jeg ikke du skal synes, du er bare klar på hva dere ønsker. Det er viktig synes jeg. Ikke moro å måtte bytte en masse gaver, og kjempe flaut synes jeg når man blir spurt om gaven passet og man må si at den måtte jeg bytte.

ORIGINAL: annem82

Det synes jeg ikke du skal synes, du er bare klar på hva dere ønsker. Det er viktig synes jeg. Ikke moro å måtte bytte en masse gaver, og kjempe flaut synes jeg når man blir spurt om gaven passet og man må si at den måtte jeg bytte.

ja det har jo du egentlig rett i da!

jeg kommer ikke til og ønske meg noe men vis noen spør så sier jeg klart det jeg har minst av eller mangler.
og kjøper nok noen gaver til Marcus og så han ikke skal føle seg utenfor[:)]

Hvis noen spør, så vil de få til svar at en liten gave til snuppa er kjærkomment[:)] Så ikke lille baby får all oppmerksomhet, med gaver og sånt. Kær og leker har vi da mer enn nok av.

Vi har tenkt å gi henne en liten gave i julegave, og så en litt større en når den lille kommer[:)]

Back
Topp