Noen som har tatt....

*Endelig2*

Flørter med forumet
celleprøve her inne??
Tok det rett før jeg ble gravid og i stad ringte hun og sa at jeg måtte ta en ny om 6 mnd pga mulig forandringer i kroppen...eller noe...

Hun sa det var IKKE noe å bekymre seg over, var vist vanlig for mange, og det pleide å være i orden med prøve 2 å.

Men jeg sa at jeg var blitt gravid så skulle vente til etter fødselen da.

Noen som har opplevd dette???

Jeg har ikke opplevd det, men håper det er noen andre her inne som har noen erfaringer å dele.

jeg tok celle prøve og kjønnsykdomstest 7 uker før jeg ble gravid og tok de igjen når jeg var på tidlig ultralyd for en uke siden.

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

jeg tok celle prøve og kjønnsykdomstest 7 uker før jeg ble gravid og tok de igjen når jeg var på tidlig ultralyd for en uke siden.

Måtte du ta celleprøva på nytt pga noe feil eller?

ORIGINAL: *Endelig2*

ORIGINAL: Ønsker_oss_et_barn

Måtte du ta celleprøva på nytt pga noe feil eller?

jeg tok celleprøve for en stund siden, men fikk brev om å ta ny om et halvt årstid. grunnen til dette var at de ikke klarte å sjekke prøvene mest sannsynlig grunnet blødning... det var visst ganske vanlig!

nei hun legen spurte meg ikke en gang om jeg hadde tatt det før jeg var på ul hun bare gjorde det... hun var så teit den dama.. men tenkte det var normalt jeg da så sa ingenting.
hun var så hard hendt når hun skrapet inni der også... dustedama.. hehe.
 så jeg har nok tatt nok av de prøvene håper jeg, fikk ikke nie beskjed av fastlegen min at jeg måtte ta de igjen når han gjorde det, han sa at jeg ikke trengte komme tilbake før uke 12 for da var det andre type tester man skulle ta..

eg tok første svangerskapskontroll sist.. 

Back
Topp