Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Følger. Kunne tenke meg det jeg også![]()
Er utdannet helsefagarbeider, men fant ut at det ikke var rette yrket for meg. Spesielt med tanke på belastning på rygg. Akkurat nå går jeg på arbeidsavklaring og har praksisplass gjennom NAV som resepsjonist/kontormedarbeider for en bedriftSå bra! Hvor jobber du nå?
Er utdannet helsefagarbeider, men fant ut at det ikke var rette yrket for meg. Spesielt med tanke på belastning på rygg. Akkurat nå går jeg på arbeidsavklaring og har praksisplass gjennom NAV som resepsjonist/kontormedarbeider for en bedrift
Da har vi jo helt likt utgangspunktJeg er også utdannet helsefagarbeider lei helg og kveldsjobbing jeg. Spes etter jeg fikk barn. Kjenner folk som er Helsesekretær og det høres jo ut som en super jobb
Jeg er også helsefagarbeider og er veldig veldig lei. Har vært lei i noen år. Jeg sliter også med ryggen. Har vært perioder jeg ikke har klart å komme meg opp av senga faktisk. Nå planlegger vi å prøve og lage baby og jeg vil heller ikke jobbe turnus/helligdager med barn. Vil noe annet! Helsesekretær, tannhelsesekretær eller apotektekniker om jeg skulle tatt annen utdanning. Har søkt etter ny jobb i noen mnd nå. Ingen som svarer. Garantert fordi jeg ikke har noe erfaring innen den stillingen jeg søker. Men hva er så vanskelig med å jobbe på Europris liksom? Frustrert!
Tror kanskje ikke at jeg har rett på voksenopplæring da jeg har fullført vgs :/