Noen som har tatt ultralyd i uke 4?

Bkno7664582

Blir kjent med forumet
Nettopp tatt ultralyd og er ca 4 + 3 på vei. Det er da normalt å ikke se noe i livmoren sier legen, noen som har lignende erfaringer? Var tykkere slimhinne som kan tyde på graviditet i uke 4, ingen tegn til graviditet utenfor livmoren. Hun mente man kunne se hjerte slå i uke 6, men jeg trudde det var uke 5?

Jeg var 3+ noen dager på første ultralyd jeg hadde nå. Så da to knøttsmå svarte flekker på skjermen. Såkalte oppklaringer som de kaller det. Men er ikke alltid man får sett det. Uke 6 er vel da man kan regne med å se hjertet slå, før den tid er ting litt for lite har jeg skjønt. Hadde TUL i uke 6+2 med sønnen min, da sa gyn på sykehuset at jeg var heldig som fikk se hjerte banke :) kommer vel litt an på kvaliteten til den som bruker utstyret og også hvor flink de er til å bruke det

Jeg har time hos gyn i morgen for oppfølging etter exu.
Regner med han kommer til å ta ul for å se om alt er normalt denne gangen. Er i såfall 4+6 i morgen etter el-termin.
Kan gi deg tilbakemelding om det er mulig å se noe da [emoji846]

Regner med han kommer til å ta ul for å se om alt er normalt denne gangen. Er i såfall 4+6 i morgen etter el-termin.
Så flott :-)

Var tilfeldigvis hos gynekolog i 4 + 1 og da hadde jeg tatt en positiv test dagen før. Hun tok innvendig UL, men sa at man som oftest ikke kunne se noe da. Kunne bare se at jeg hadde hatt eggløsning. Men HSG-test viste gravid så nå skal jeg tilbake om noen uker til kontroll. Regner med jeg får ny UL da.

Noen nyheter å komme med? :-)

Eg var på UL 5+ ettellerannet. Kunne ikke se noen ting. Kom tilbake i uke 7 og så da et bankende hjerte :) Uke 4 er nok for tidlig for å kunne se noe :)

Back
Topp