Noen som har tatt tidlig ul i Oslo?

Jeg tok på Volvat 5+5, men ble satt tilbake til 5+1. Syns det var dyrt (1380 kr), og veldig "fort gjort".
 
Oi, ja det var dyrt! Fikk du se noe annet enn å høre hjertet?

Fikk ikke sett hjertet, men han så ikke så innmari godt etter heller... Så plommesekk, og en 2mm lang "embryo-pole", altså ikke så veldig mye... Men på ny UL 5+5 (på sykehus) fikk vi se hjerteslag :)
 
Hei.
Jeg anbefaler Ija Meløe på vika fysikalskeinstitutt vis ikke jeg husker feil. Syns hun er kjempe flink, det er ikke så dyrt heller. Koster 700kr.

Gynekolog Ija Meløe 23131910

ligger ganske sentralt. Arbinsgt 11.
 
hmm. det er jeg litt usikker på. Jeg tok det i forrige uken, og det viste seg at jeg da var 5+5. Jeg sku gjerne ha ventet litt, men jeg må si ifra på sykehuset med engang jeg vet jeg er gravid, pga tidligere historikk.

Kanskje det står noe på siden dems, evnt ring å hør :)
 
Så gøy:) må ha henvisning til sykehus eller? Jg er helt ny i gamet.. Hehe:)

Jeg bare ringte og sa jeg var gravid, fikk beskjed om å gjøre det "neste gang jeg ble gravid" da jeg hadde svangerskap utenfor livmoren og den ene egglederen min sprakk i desember, sånn at jeg kan unngå å miste den andre egglederen også :)
 
Sniker fra mai :)
Jeg var på Oslo City-legesenteret oppe der. Kostet 1200 tror jeg, du får time samme dag. :)
 
Jeg tror jeg var 6+3. Fikk se hjertet slå og at alt alt så greit ut. :)
 
Jeg var på Oslo medisinske senter. Kjempe fornøyd :) var 8 uker på vei så bådehørte og så hjerteslagene. Kostet 1200kr
 
Du kan høre hjertelyden etter 6 uker.. Men hvis du, som i mitt tilfelle kanskje ikke er hundre prosent sikker på hvilken uke du er i så lønner det seg å vente en til to uker til..så du ikke blir skuffet ved at du ikke ser eller hører noe..
Jeg ble satt noen dager tilbake, så var da mellom uke 7 og 8 da kunne jeg både se det lille hjerte og blodgjennomstrømningene opp til navlestreningen :)
 
Back
Topp