Noen som har tatt ringtesten her inne?

Alle gode ting er 3!

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Alltid gøy med sånne kjerringråd synes jeg! Hihi Noen som har prøvd? Og om du vet kjønn, stemte det?[emoji846]

Altså, det går ut på at man trer et hårstrå gjennom en ring og lar den henge stille over magen. Etterhvert vil den bevege seg. Går den i sirkler skal det være jente, pendler den frem og tilbake skal det være gutt. Hos meg går den i sirkler denne gangen. Har prøvd i mine to andre svangerskap også. Med gutten min pendlet den frem og tilbake og med jenta mi gikk den i sirkler. Artig at det var forskjellig, men det trenger selvsagt ikke bety noe!
Jeg vet ikke kjønn enda, skal på oul på fredag og håper lille vil vise seg frem da[emoji173]

Har ingen ring å prøve med, men testet med nål og tråd for moroskyld og den pendlet. UL viste gutt :)

Her viste ringen gutt [emoji6] det gjorde den sist og, og det stemte [emoji4]

Prøvde nå, viste gutt [emoji4] det har forsåvidt magefølelsen visst en stund, og tul antydet gutt også [emoji4] spent på om det stemmer på oul [emoji12]

Da ser det ut som det har stemt på alle mine[emoji38] pendlet med gutten og i sirkler nå og med jenta mi. I følge oul er det jente denne gangen også[emoji846]

Back
Topp