Noen som har tatt make sure tester nå?

Maaadde

Betatt av forumet
Hvordan ser de ut? Mine stoppet å bli sterkere for lenge siden, men jeg vet hcget øker pga blodprøver. Så lurer rett og slett på om de ikke blir så sterke de strekene lengre
 
Jeg har :happy: Syns MS testene er veldig variable i fargestoffet om dagen. Jeg får svake og litt sterkere om hverandre. Så jeg ville ikke lagt så mye i det. Selvom det er veldig betryggende å få økning på tester :Heartred
 
Sniker fra April. Har ikke bilde for jeg kastet testen. Men tok en på onsdag da jeg var 6+0. Og den var ikke spesielt sterk. Og jeg vet at HCG var på over 9000 og såg bankende hjerte to dager etter på ultralyd. Var ekstremt stressende i starten med de strekene som aldri ble sterke.. og jeg var sikker på at det ikke kom til å gå bra. Det har jeg jo ingenting garanti for enda, men enn så lenge så ser ting bra ut.
 
Bruker Make Sure jeg også, og har egentlig kun hatt positive erfaringer så langt ❤️ Men har hørt flere har hatt negative erfaringer med fargestoffet den siste tiden.. Syns streken min øker sakte, men den øker ❤️
 
Sniker fra April. Har ikke bilde for jeg kastet testen. Men tok en på onsdag da jeg var 6+0. Og den var ikke spesielt sterk. Og jeg vet at HCG var på over 9000 og såg bankende hjerte to dager etter på ultralyd. Var ekstremt stressende i starten med de strekene som aldri ble sterke.. og jeg var sikker på at det ikke kom til å gå bra. Det har jeg jo ingenting garanti for enda, men enn så lenge så ser ting bra ut.
IMG_7166.jpegVar det sånn cirka så sterke dine blir også? Så utrolig kjedelig, fordi tidligere har jeg kunne bruke dette får å føle meg tryggere. Vet hcg går opp pga blodprøver, men vil jo ikke mase om det hele tiden :laughing002
 
Bruker Make Sure jeg også, og har egentlig kun hatt positive erfaringer så langt ❤️ Men har hørt flere har hatt negative erfaringer med fargestoffet den siste tiden.. Syns streken min øker sakte, men den øker ❤️
Jeg har jo hatt tester som den som er profilbildet mitt(mista faktisk da) så er jo egentlig ikke noe trygghet uansett :hilarious: Men syntes de er dårlige som ikke blir sterkere enn det de er nå :meh:
 
Vis vedlegget 442595Var det sånn cirka så sterke dine blir også? Så utrolig kjedelig, fordi tidligere har jeg kunne bruke dette får å føle meg tryggere. Vet hcg går opp pga blodprøver, men vil jo ikke mase om det hele tiden :laughing002
Dine er mye sterkere enn mine på samme tid. Men den sterkeste din kan omtrent sammenlignes med den jeg tok 6+0. Aner ikke hvor mange DPO jeg var da.
 
Dine er mye sterkere enn mine på samme tid. Men den sterkeste din kan omtrent sammenlignes med den jeg tok 6+0. Aner ikke hvor mange DPO jeg var da.
Hehe, men da velger jeg tenke det er noe feil da. Den siste jeg har er 16 dpo, og da hsr jeg vell kanskje 250 i hcg ellerno. I forhold til dine flere tusen så er det værtfall noe galt med testene i omløp da :shifty:
 
Jeg har tenkt på akkurat det samme så er lettet over at flere skriver dette nå! Testene mine stoppet å bli sterkere for to dager siden. Har vært så stresset over dette idag, men da tror jeg at jeg roer ned igså. Er 4+6 idag, og testene er fra i dag!
Ser andre får like sterk eller sterkere linje enn kontrollstreken, men det skjer ikke her hvertfall..
IMG_3058.jpeg
IMG_3059.jpeg
 
Jeg har tenkt på akkurat det samme så er lettet over at flere skriver dette nå! Testene mine stoppet å bli sterkere for to dager siden. Har vært så stresset over dette idag, men da tror jeg at jeg roer ned igså. Er 4+6 idag, og testene er fra i dag!
Ser andre får like sterk eller sterkere linje enn kontrollstreken, men det skjer ikke her hvertfall..
Vis vedlegget 442598
Vis vedlegget 442599

Tror du kan slappe av ❤️ Litt tull med de testene for tiden..
 
Jeg har tenkt på akkurat det samme så er lettet over at flere skriver dette nå! Testene mine stoppet å bli sterkere for to dager siden. Har vært så stresset over dette idag, men da tror jeg at jeg roer ned igså. Er 4+6 idag, og testene er fra i dag!
Ser andre får like sterk eller sterkere linje enn kontrollstreken, men det skjer ikke her hvertfall..
Vis vedlegget 442598
Vis vedlegget 442599
Disse så jo veldig fine ut :Heartpink Den siste ser jo så og si like sterk ut? :D
 
Disse så jo veldig fine ut :Heartpink Den siste ser jo så og si like sterk ut? :D
Følte at de ikke var bra nok, men tok en test nå i kveld fra en annen pakke med makesure og da ble den jo veldig sterk❤️❤️❤️ så nå tror jeg bare jeg burde senke skuldrene egentlig ❤️❤️
 

Vedlegg

  • IMG_3070.jpeg
    IMG_3070.jpeg
    391,4 KB · Visninger: 1
Back
Topp