Noen som har tatt hcg prøver i uke 5+ ?

mon_83

Flørter med forumet
Har fått svar på første hcg prøve og prøvd å google, men blir søren meg ikke klok. Må vente på svar på siste prøve selvfølgelig på slutten av dagen, litt utålmodig
håper det er noen andre som kan dele svar med meg så jeg kanskje blir litt klokere.......

Jeg var vel rundt uke 5-6, og da ble hcg nivået målt til 507 :)
Husker jeg prøvde å google selv men ble bare forvirret egentlig.. Hehe :)

Som jeg skrev i en egen tråd hadde jeg 114 i 5+5, noe jeg anser som alt for lavt til at ting har gått bra..mye fordi jeg har mange andre tegn på at det har gått galt også, dessverre.

Hvor mye hadde du?

Lykkeligmor10 skrev:
Som jeg skrev i en egen tråd hadde jeg 114 i 5+5, noe jeg anser som alt for lavt til at ting har gått bra..mye fordi jeg har mange andre tegn på at det har gått galt også, dessverre.

Hvor mye hadde du?

Hadde rett over 300 på første. venter på nr 2 nå, håper den kommer i løpet av dagen. tror jeg må ringe om en times tid bare for å være sikker. er så j.... utålmodig.

Har du bestilt deg haste ul siden du tror det ikke går bra?

Camilla A skrev:
Jeg var vel rundt uke 5-6, og da ble hcg nivået målt til 507 :)
Husker jeg prøvde å google selv men ble bare forvirret egentlig.. Hehe :)

Hvor langt er du på vei nå? var 507 etter 2 målinger? skal ha tidlig ul 31.7... tror den tiden kommer til å gå saaaakte. håper verdiene mine har økt mye

Endelig fått resultatet og det har doblet seg :):)

God fredag alle sammen, nå har jeg snart 3 uker ferie

Så godt å høre at tallene dine har doblet seg!! :):) Nå ble jeg glad på dine vegne!! :)
Nå er jeg 14+1 :) Var på ul når jeg var på 12+5 og alt så helt supert ut! :)

God ferie og masse lykke til videre!:):)

Back
Topp