noen som har tatt hcg prøve?

hønselovisa!

Forelsket i forumet
fikk svar på min prøve i dag, den jeg tok mandag, den var på 5800 ettellerannet.. jeg tipper uke 6 i dag tror jeg.. tok ny prøve i dag..

hva var deres verdier?

Eg tok prøve på mandag og i dag men har ikkje fått noken svar endå på ka dei var på..
Lure på kor lang tid det komme til og ta..

Her tar de ca to dager.. Kan hende den i dag må vente til over helga for jeg tok den nettop å det var litt sent..

Jeg tok i uke 4 da var den 163, en uke etter på vår den 4150. :-) gikk akkurat en uke mellom prøven

tok en 5+1 og den var 2596 og så en i 6+4 og den var på 11200 :) Sulle tatt en ny i dag, men vi er syke :( Så blir å rusle bort i morra om feberen holder seg unna <3

på meg er det pga utvidet oppfølging... Pga habituell abort, protein s mangel og veldig høyt og vanskelig bt... Og pga emilie kom i uke 29

Eg tok i uke 4, da var den 104 og 5 dager etterpå 950 :) legen sa at den skulle vert ca.800 etter 5 dager. Så 950 var supert :) Sa og at hormonane skal fordoble seg kvar dag, tidlig i sv :)

Jeg har tatt en i dag(8uker), skal ta ny på mandag (8+5), håper den stiger kraftig....

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Eg tok i uke 4, da var den 104 og 5 dager etterpå 950 :) legen sa at den skulle vert ca.800 etter 5 dager. Så 950 var supert :) Sa og at hormonane skal fordoble seg kvar dag, tidlig i sv :)

Hcg fordobbler seg normalt fra 2-5 døgn i starten for å så roe seg ned og synke til et stabilt hcg rundt uke 10-12 og vare ut svk :)

Back
Topp