x1x*HeffaOgMini*
Forumet er livet
jeg sitter og tenker på saken, må finne på noe smart og lure sambo med.
noen som skal lure eller har lurt noen idag?
noen som skal lure eller har lurt noen idag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei kommer ikke på noe.. dessuten kan jeg ikke lyge.. eer skikkeli gjennomskuelig når jeg skal ta en spøk.. hehe..
og ikke kan jeg lure han med at jeg er gravid heller, siden vi ikke har det som må til for å bli det
Jeg ble lurt i dag jeg
Svigermor ringte meg fra jobb, og sa at svigerfar hadde vert i posten, og at det var pakke til meg der! Og jeg venter jo på pakke fra lillemille, så jeg ble helt i hundre!
Ringte til venninna mi, og sa at jeg hadde pakke til henne, så hun måtte komme en tur etter jeg hadde vert på babysvømming. Hun ble kjempeglad, og gikk(!) 6 km for å besøke meg, og hente pakken.
Jeg kjørte innom svigers etter babysvømmingen, og løp inn for å hente pakken.
"Hvor er pakken???" ropte jeg, temmelig ellevill.
"hm?" sa svigerfar.. "vet du ikke hvilken dag det er?"
"NEI??" sa jeg...
"1 april..."
Jeg bare måpte, og ble DRITFORBANNA på sekunder!
Det var ikke særlig moro å ringe venninna mi, som jeg hadde lova pakke, å si at nei, det var visst ikke pakke til henne likevel... Og hun som hadde gått hele den veien!
Så nå er jeg SUR på svigerfar.. hehe... er temmelig sikker på at de ikke tør lure meg igjen...
ORIGINAL: *HeffaOgMini*
Jeg ble lurt i dag jeg
Svigermor ringte meg fra jobb, og sa at svigerfar hadde vert i posten, og at det var pakke til meg der! Og jeg venter jo på pakke fra lillemille, så jeg ble helt i hundre!
Ringte til venninna mi, og sa at jeg hadde pakke til henne, så hun måtte komme en tur etter jeg hadde vert på babysvømming. Hun ble kjempeglad, og gikk(!) 6 km for å besøke meg, og hente pakken.
Jeg kjørte innom svigers etter babysvømmingen, og løp inn for å hente pakken.
"Hvor er pakken???" ropte jeg, temmelig ellevill.
"hm?" sa svigerfar.. "vet du ikke hvilken dag det er?"
"NEI??" sa jeg...
"1 april..."
Jeg bare måpte, og ble DRITFORBANNA på sekunder!
Det var ikke særlig moro å ringe venninna mi, som jeg hadde lova pakke, å si at nei, det var visst ikke pakke til henne likevel... Og hun som hadde gått hele den veien!
Så nå er jeg SUR på svigerfar.. hehe... er temmelig sikker på at de ikke tør lure meg igjen...
haha...unnskyld kunne ikke la vær og le.
skjønner at den der var litt kjip, men finnes vel ikke grenser for tull 1 april. hehe.
Sambo sendte melding å sa han hadde kjøpt 50" idag på avbetaling..
(Vi har 37" noe jeg mener er stort nok!)
Han sa den kosta 15000 oppdelt på 6 måneder
Og da jeg spurte hvilke penger han skulle betale den med skreiv han:
"Aprilsnarrpengene! " For en tullebukk!