Noen som har tatt en aprilsnarr idag ?

x1x*HeffaOgMini*

Forumet er livet
jeg sitter og tenker på saken, må finne på noe smart og lure sambo med.

noen som skal lure eller har lurt noen idag?

nei kommer ikke på noe.. dessuten kan jeg ikke lyge.. eer skikkeli gjennomskuelig når jeg skal ta en spøk.. hehe..

og ikke kan jeg lure han med at jeg er gravid heller, siden vi ikke har det som må til for å bli det

hehe..skulle gjerne tatt en lygar med at jeg var gravid jeg og, men som du sier kan ikk lyve om det når man vet hva som skal til for å lage barn. hehe.

men jeg skal nok finne på noe annet ja [:D][:D]mohahaha...

er vel ikke akkurat den beste lyvern jeg heller...begynner og le...blir gjennomskuet fort, men skal prøve og holde meg akkurat idag :P

nei men jeg ble lurt av ei venninne av meg.. hun har termin i juni,og skrev en mld til meg i morres om at vannet hennes hadde gått og at det kom til å komme ei lita prematur jente.. jeg tenkte på det at det måtte være en spøk,så jeg sporte om hun mente seriøst eller om det var en spøk,neida..hun var på sykehuset,og jeg ble jo så glad og så spennende dette kom til å bli..så fikk jeg mld for 10 min siden: "aprilsnarr:P" jaja,var jo godt det var en spøk,men alikevell så gleder jeg meg sånn til hun får den lille jenta si,så begynte jo nesten å planlegge hva tid jeg skulle dra opp på sykehuset til henne..
så der lurte hun meg,hehe..

da har jeg ringt til sambo og sagt at mini har krabbet rundt idag.
mamman og pappan hans var også der da jeg ringte, og alle gikk på.

sambo bare: har han? stod han på alle 4 da? så flink han er..

haha...ler ass...gikk rett på vettu.
og jeg da som er en dårlig lyver holdt jo på og le meg ihjel.

hehe ja jeg lurte mamma! for første gang i mitt liv har jeg klart å lure henne!!!

hun har lenge sagt at jeg får 3unger, så jeg tok en liten lur på henne i dag.
vi snakket sammen på tlf, og jeg smøg inn i samtalen at hun skulle bli mormor igjen. hun ble småsjokka, og måtte sette seg ned! HAHA! så ba hun meg gjenta hva jeg hadde sagt. Og så lurte hun på hvorfor jeg tok testen... da sa jeg at jeg hadde snakket med klinikken som skal sette inn spiralen min, og de ba meg teste meg(siden jeg ikke hadde fått mens), for de kan ikke sette inn spiral med mindre man er sikker på at man ikke er gravid. Men så var testen positiv da...

Mamma gikk 5 på! Så sa jeg "aprilsnar...!!!" og lo så tårene rant! Det var fantastisk å endelig klare å lure mamma...!!!

Så gøy![:D] Jeg vil også lure noen...

Jeg ble lurt i dag jeg [:'(]

Svigermor ringte meg fra jobb, og sa at svigerfar hadde vert i posten, og at det var pakke til meg der! Og jeg venter jo på pakke fra lillemille, så jeg ble helt i hundre!

Ringte til venninna mi, og sa at jeg hadde pakke til henne, så hun måtte komme en tur etter jeg hadde vert på babysvømming. Hun ble kjempeglad, og gikk(!) 6 km for å besøke meg, og hente pakken.

Jeg kjørte innom svigers etter babysvømmingen, og løp inn for å hente pakken.
"Hvor er pakken???" ropte jeg, temmelig ellevill.

"hm?" sa svigerfar.. "vet du ikke hvilken dag det er?"

"NEI??" sa jeg...

"1 april..."

Jeg bare måpte, og ble DRITFORBANNA på sekunder![:@][:@][:@]

Det var ikke særlig moro å ringe venninna mi, som jeg hadde lova pakke, å si at nei, det var visst ikke pakke til henne likevel...[&o] Og hun som hadde gått hele den veien!

Så nå er jeg SUR på svigerfar.. hehe... er temmelig sikker på at de ikke tør lure meg igjen...

Jeg lurte mannen med at han skulle bli pappa for 4. gang på 4 år! Han trodde på det, siden han ikke har fått somlet seg til "Snitt snitt" enda.

Sa jeg hadde termin 19. desember. Tjihi, han ble litt letta da han skjønte det var en spøk.[:D]

Jeg ble lurt i dag jeg

Svigermor ringte meg fra jobb, og sa at svigerfar hadde vert i posten, og at det var pakke til meg der! Og jeg venter jo på pakke fra lillemille, så jeg ble helt i hundre!

Ringte til venninna mi, og sa at jeg hadde pakke til henne, så hun måtte komme en tur etter jeg hadde vert på babysvømming. Hun ble kjempeglad, og gikk(!) 6 km for å besøke meg, og hente pakken.

"NEI??" sa jeg...

"1 april..."

Jeg bare måpte, og ble DRITFORBANNA på sekunder!

Det var ikke særlig moro å ringe venninna mi, som jeg hadde lova pakke, å si at nei, det var visst ikke pakke til henne likevel... Og hun som hadde gått hele den veien!

Så nå er jeg SUR på svigerfar.. hehe... er temmelig sikker på at de ikke tør lure meg igjen...

haha...unnskyld kunne ikke la vær og le.
skjønner at den der var litt kjip, men finnes vel ikke grenser for tull 1 april. hehe.

ORIGINAL: *HeffaOgMini*

Jeg ble lurt i dag jeg

"NEI??" sa jeg...

"1 april..."

Jeg bare måpte, og ble DRITFORBANNA på sekunder!

Det var ikke særlig moro å ringe venninna mi, som jeg hadde lova pakke, å si at nei, det var visst ikke pakke til henne likevel... Og hun som hadde gått hele den veien!

haha...unnskyld kunne ikke la vær og le.
skjønner at den der var litt kjip, men finnes vel ikke grenser for tull 1 april. hehe.

*snufs* jooo... det er ONDSKAPSFULLT å si at det har komt pakke til meg.. jeg ELSKER pakker... blir helt spinnvill på julaften og bursdag, bryr meg ikke om hva som er pakket inn, bare det er en pakke [8D] koste meg i dåpen til lillemann [:D]

haha samme som meg det,,PAKKER PAKKER PAKKER...
jeg venter også en pakke fra lillemille..har ikke sjekket posten idag, så spent.
vil ha pakke [:D]

jeg lurte jo sambo idag, og sa til han etter luren "at sorry mac går ikke ann og lure meg idag"..
så skal vi se da om han prøver seg på noe snusk. hehe.

Da lurte jeg sambo :D han trur at bw krabber

Sambo sendte melding å sa han hadde kjøpt 50" idag på avbetaling..
(Vi har 37" noe jeg mener er stort nok!)
Han sa den kosta 15000 oppdelt på 6 måneder [8D]

Og da jeg spurte hvilke penger han skulle betale den med skreiv han:
"Aprilsnarrpengene! [:D]" For en tullebukk! [:D]

Sambo sendte melding å sa han hadde kjøpt 50" idag på avbetaling..
(Vi har 37" noe jeg mener er stort nok!)
Han sa den kosta 15000 oppdelt på 6 måneder

Og da jeg spurte hvilke penger han skulle betale den med skreiv han:
"Aprilsnarrpengene! " For en tullebukk!

aprilsnarrpenger er gode penger det [:D][:D][:D][:D]

eg lurte sambo i dag :D vekte han med å hoppe opp i senga og var overlykkelig for at eg fikk 17000 tilbake på skatten :D han har aldri våkna så fort før... helt til eg sa aprilsnar, da gjemte han seg under dyna og nekta å stå opp :) hehe..

lurte og ei vennine, vart plutselig singel på facebook, og fikk melding av ho "haha, aprilsnar" nei nei, eg sa at vi hadde kranglet i dag, hatt det vanskelig for tiden, og i dag vart det nok... fikk den trøstemeldingen og greier... holdt på å le meg i hjel :D sa aprilsnar rett etter den meldingen da :)

Jeg har ikke lurt noen eller blitt lurt på gudene vet hvor mange år.. Sist gang jeg lurte noen ringte jeg min far og sa at han måtte komme hjem fra jobb fordi mamma hadde brukket lårHØNA! han var på vei hjem han helt til han hadde sagt til noen på jobben at han måtte dra fordi kjerringa hadde brukket lårHØNA og gutta fikk latterkrampe.. lurte på om han mente lårhalsen, men neida.. lårhøna :P

Han ringte meg opp igjen og sa "aprilsnarr hæ?" og jeg responderte "yeah, tok deg lang nok tid" og la på.. hehe

Back
Topp