Noen som har tatt eller tar progresteron

Tommelise

Glad i forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
MayDay2021
Utmarsj 2024
Hei.
Noen som har tatt eller fortsatt tar progresteron etter flere aborter?
Er 12+5 i dag og har startet nedtrapping på lutinus, men vet ikke om jeg tørr i slutte. Sist jeg sluttet mistet vi i MA noen dager senere(hjertet sluttet å slå samme dag som ul), kjenner angsten komme med en gang..
Hvilke beskjeder fikk dere for å fortsette eller slutte? Nå har vi slått ny rekord og vil absolutt ikke oppleve enda en MA.

Hei.
Noen som har tatt eller fortsatt tar progresteron etter flere aborter?
Er 12+5 i dag og har startet nedtrapping på lutinus, men vet ikke om jeg tørr i slutte. Sist jeg sluttet mistet vi i MA noen dager senere(hjertet sluttet å slå samme dag som ul), kjenner angsten komme med en gang..
Hvilke beskjeder fikk dere for å fortsette eller slutte? Nå har vi slått ny rekord og vil absolutt ikke oppleve enda en MA.
Jeg har gått på Lutinus etter 3 SA på rad. Fikk egentlig beskjed om å Trappe ned i uke 9 men turte ikke så jeg trappet ned i uke 11. Men min gyn sa at jeg kunne bestemme det helt selv om jeg skulle fortsette. Så hvis du synes det er en trygghet å gå på det litt lengre så kan du jo det, tenker at det viktigste er jo at vi kan slappe av og ikke være redd for å miste igjen, for det er skikkelig tungt å gå rundt å bekymre seg hele tiden.
Og gratulerer med 12 uker det er jo helt fantastisk :happy: er selv 12+4 i dag, så ny rekord her også :happy:

Back
Topp